eli mun mielest mun tyttöystävälle sopis nännilävärit. hän ei juuri läväreistä perusta joten miten saisin sen suostuteltua sen ottamaan ne? helpatkaa!
Tyttöystävälle nännilävärit
7
92
Vastaukset
- löytyy
Tiedäthän, että nännilävistykset paranee jopa vuoden verran. Se tarkoittaa, että sinä et koske niihin, etkä todellakaan mene suullasi lähellekään niitä siihen vuoteen. Jaksatkos sen verran odottaa??
- hahahhaaa
Upitan ylhäällä olevaa.
Sinä sitte siitä kärsit :D - Turhia
Et voi vaatia ketään ottamaan mitään lävistyksiä, jos toinen ei katso sitä tarpeelliseksi. Olisitkos valmis ottamaan munaasi lävistyksen, jos tyttöystäväsi vaatisi sitä?
- lävistetty
mitä jos antaisit tyttöystäväsi päättää asiasta ? et voi pakottaa häntä ottamaan lävistyksiä omaksi mieliksesi
itse voin sanoa naisena jos mies vaatisi minua ottamaa lävistyksen jota en halua, käskisin miestä etsiä uuden tyttöystävän - no_harm_done
Aloita vaikka näillä...
http://www.asujalelu.com/nannirenkaat-hopeat-p-2834.html
Jos etenee tuosta.. (ketään ei voi pakottaa)
Nännilävistykset ovat niitä harvoja "hyötylävistyksiä", kokemuksia löytyy netistä.
Ovat vaikeita paranemaan.. joten vaikka toinen ensin. - Olovi
Mun mielestä sun kannattaisi keskustella asiasta tyttöystäväsi perheen kanssa. He ehkä pystyisivät taivuttelemaan tyttöystäväsi ottamaan ne.
- otaite
Olet hyvin manipuloiva henkilö jos olet tosissasi. Kun tiedostat ongelmasi niin voit muuttaa käytöstäsi ja oppia kunnioittamaan toisten ihmisten henkilökohtaisia valintoja ja mielipiteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657