kahlasin ne pikapikaa läpi ihan uteliaisuutta mikä ihmisiä täällä eniten kiinnostaa.
Voiton vei yli 60tuhatta lukijaa "Julkkis alasti" juttu, kuka nähnyt ja kenet, posliinit ovat kovin kiinnostavia vissiin, kellä on?
Linnan juhlat ja Jonnan juhlapuku kiinnosti, kuvien kera, syystä että...? Häkkisen tuloillaan oleva vauveli varmasti pelastaa rakoilevan liiton.
Yliopiston turhimmat tiedekunnat, noin 36tuhatta lukijaa... se kertoo jo jotain. Keskustelu rönsyili lääkäreistä naistutkimukseen joka on monitieteinen oppiaine ja humanistisesta tiedekunnasta päätyy kaupan kassalle, ihan turhaan. Teologiset tiedekunnat tulisi lopettaa ja tilalle perustaa Joulupukkiin Uskovien Kirjeopisto Kaikelle Kansalle... eipä näitä voinut nauramatta lukea. Kaikki mahdolliset tiedekunnat on ihan turhiksi luokiteltuja.
Puoliso hakkaa viikottain, (ja tällä kertaa kyseessä nainen), keskustelu varsin kiinnostavaa, hyvät neuvot kalliit?
Rossunkin chateissa riehuva sairas on päässyt viikon suosituimpiin, epäilisin että otsikkonsa takia, tottakai se kiinnostaa kuka se riehuja on ja yllätys yllätys... Tuhatnikkihän se siellä.
Tupakointi ravintoloissa kiellettävä, juttu on saanut punaisen pallukan, (ainoana tällä kertaa) eiku röökaajat ulos vaan ja on se niin väärin.
Mersu häviää Audille ja Bemarille on tietysti miespuolisia kiinnostava juttu, raivoisasti puolustetaan omaa menopeliä, mulla parempi kun sulla, perusteluineen, pari kommenttia jossa oli otettu autokaupoissa huomioon myös vaimon mielipide. Tässä ketjun paras kommentti "Mitäs sanot tästä? Mun isä on isompi kun sun isä ja Batman hakkaa kyllä teräsmiehen millon vaan.... ...niin ja mulla ei ole Mersua..."
Köyhä talonrakentaja ihmetteli valmiin talopaketin ja pitkästä tavarasta rakennetun hintaa joka oli lähes sama. On se sitten kumma oli aihe mikä hyvänsä, aina on joltain jääny lääkkeet ottamatta.
Loput viisi viikon suosituimpaa koskivatkin sitten niitä eriseuroja ja hyviä tekoja... minusta vaan ei enkeliä saa, sen verran on paheellisia harrastuksia.
Tässä lyhykäisesti katsaus ihmisiä tällä kertaa kiinnostaviin aiheisiin... hauskaa oli, kannatti lukaista.
Viikon suosituimmat...
4
483
Vastaukset
Joskus tulee noi suosituimat läpikäytyä. Rossun ketjut, tai missä Rossu on esiintynyt on useammankin kerran listalle noussut.
Kai se otsikko täytyy olla vetävä, että kiinnostusta herättää.- ihmettelix
ja sitten se keskustelu, aina se ei ole otsikon mukainen. Keskustelun läpi luettuaan voi tietty tehdä päätelmän mistä loppujen lopuksi olikaan kyse, kuten tuossa Rossun jutussa.
Viikon suosituimmiksi nousevat aika lailla saman kaavan mukaan, eniten luettuja ovat yleensä julkkiksia koskevat jutut. Ja sitten häntäpäässä ne eriseurojen keskustelut.
Hmmmm... tämäkin avaus on lennätetty tälle puolen, luulin jo hetken että se oli tähtenä bittitaivaalla. - niksipirkko
Eniten listoilla käynyt aktiiviaikoinaan oli ehdottomasti Simanainen. Siinä ei oikeestaan vetäny enää edes otsikko, vaan pelkkä nikki. Älyttömiä lukijamääriä ja leiskuvia keskusteluita. Aiheista vaan moni veti herneen nenään. Kaikkien aikojen lukijamagneetti.
- Seppojuhani
...sonta myy.
Nimim. "Iltsarit boikotissa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154