Koska Suomessa herätään ja lopetetaan tällaisen sonnan tekeminen. Eikö täällä itse keksitä mitään omiin kuvioihin sopivaa ohjelmaa vaan apinoidaan USAlaisia formaatteja, jotka eivät luonteeltaan sovi Suomeen.
Voittaja saa työpaikan J Sarasvuon Trainer´s Housessa, voi kun hienoa, täähän on jotain aivan USKOMATONTA JA HIENOA. Mä sanon heti itseni irti nykyisestä työpaikasta ja hakeudun tv-pelleksi.
Kyllä huomaa taas, että ollaan Suomessa. Voin kuvitella jo miltä ohjelma näyttää: Sarasvuo yrittää esittää tiukkaa piisamitukka-Trumpia ja joukko tuulipukubisnesmiehiä/ -naisia kilpailevat verenmaku suussa ja näyttävät typeriltä. Eikös tätä voisi sponssata vaikka Työministeriö ?
Mitä seuraavaksi ? VIP-seikkalijat lähetetään Suomenlinnaan selviytymään ja kilpailemaan Assanvessankassan paikasta, Popstars 45 kilpailussa, jonka voittaja saa itselleen rivitaloasunnon Nuorgamista ja miljonääri-Jussin.
Tänään lähtee töllö ikkunasta....
Suomen DIILI
Aleksin Apina
1
682
Vastaukset
- Trumppi
Eilisen Diili -ohjelman jälkeen näytettiin ote tulevasta Suomen diilistä. Näytti kieltämättä varsin kököltä - varsinkin Jari Sarasvuo näytti pelleltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804