R.I.P Ezkimo

fansteri

Voi ei, onko tämä todellista? Niin paljon muistoja tämän miehen kappaleista. Blablabla oli herätysäänenä ja Entinen jokaisen teinirakkaussuhteen erokappale.

Onko muilla muistoja ezkimon kappaleista? Muistatteko Ezkimon aikaa Rockin da Northissa tai Royal Familyssä?

https://www.youtube.com/watch?v=9MvtGW4sZY8 Ah <3

44

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ugeyexxz

ei käynyt meidän seurakunnassa eikä kuulunut meidän ryyppyporukkaan
      olikohan iankaikkinen elämä kunnossa kun taivastiel´le lähti

• kungpao

Koskaan kuullut, mutta osanotot!

• Muteniac

Mukava tyyppi, hyvää musaa. R.I.P Mikko

• eipoo

Kuuntelin tuosta linkistä puoli minuuttia (hampaat irvessä senkin). Muun räpin tapaan täyttä paskaa eikä erotu edukseen tai tappiokseen. Ei tuu ikävä. Hyppäskö jokhen vai hirthen?

• LepääRauhassa

Vaikka et hänen musiikistaan tykkääkään niin ei tarvitse olla ilkeä ja epäkunnioittava. Kuolleen muistoa pitää osata kunnioittaa. R.I.P Ezkimo! Räppäile siellä missä ikinä oletkin ja voi hyvin.

• Ihanasiaaoli

Miten niin? Etkö sinä ehdi kuulla sanoja vai etkö ymmärrä niitten sisältöä? Lienet hidas - tai ahdas - tai molempia.

• eipoonvanhempi

Nyt sitte pekka lopetat tän netissä toisten ihmisten solvaamisen. Nyt ropsahti kotiarestia reilu kuukausi

• eipoo

Vaika ehän se olisi pystunyt lisantumaan jos sen alapää toimii samalai kun ylapaa tai ainaaki räppi oli pasakaa mitänut sieltä ylapäästä tuli...

• eipoonsisko

niinno eihän se ois pystyny ees lisäntyy ainaka jos sen alapää toimii yhtähyvin kun yläpää...meinaan semmosta kurapaskaa toi musiikki:Dkohta koko suku täälä!

• tuntenutpekanlapsesta

Eipoo muistan kun astelit yläasteelle housut puoli tangossa ja kuuntelit elastista. Olit tuolloin itse paskalle haiseva,sätkää epätoivoisesti imevä juntti, en ymmärrä miksi teet itsestäsi jälleen typerän. Pilluakin sait vasta viime tammikuussa. Joten lopeta tyhmä käytös.ps senkin naiseton paska

• eipoonvelipuoli

Katoin et niide jäätelöpuikko eskimoiden teko on lopetettu kun en ollut ennen kuullukka henkilöstä....

• pekantyttöystävä
        tuntenutpekanlapsesta kirjoitti:

Eipoo muistan kun astelit yläasteelle housut puoli tangossa ja kuuntelit elastista. Olit tuolloin itse paskalle haiseva,sätkää epätoivoisesti imevä juntti, en ymmärrä miksi teet itsestäsi jälleen typerän. Pilluakin sait vasta viime tammikuussa. Joten lopeta tyhmä käytös.ps senkin naiseton paska

Pekan kanssa alettiin kyllä seurusteleen jo viime vuoden kesällä ja ollaan pantu ennen tammikuuta kyllä:) Joten niklas jos viittit lopettaa paskan jauhamisen kun et ees meiän asioista tiiä

• eipoo
        pekantyttöystävä kirjoitti:

Pekan kanssa alettiin kyllä seurusteleen jo viime vuoden kesällä ja ollaan pantu ennen tammikuuta kyllä:) Joten niklas jos viittit lopettaa paskan jauhamisen kun et ees meiän asioista tiiä

Nii on mulla näitä narttuja vaika muille jakaa. Mutta äti mee pois nolaamasta mua. Oon 40v osaan kyllä hotaa asiani itse vaka kotona asunki. Ja niklas tee tötä äläkä kisaa mua täällä. Ja oon kyllä nasta saanu enen tamikuuta (kysykää vaikka katalta(mun tytö ystävä <3)) ja kai ihminen saa ola iha mitä miltä vaa ? Ja juri samieni tietojen mukan ezkimo elää vilä. Hari sinäänsä

• Eipoonnaapuri

Häpeen koko eipoon sukua kun pitää tänne tulla perhe asioita selvittämään....

• pekankätilö

Vittu oot kyllä Pekka paska jätkä! sut autoin tähän maailmaan ja tämmönen netissä huutelijako susta on tullu?! Mutta pakko myöntää että et ollukkaa mikään kympin lapsi, pikemminkin 3 ja puoli.

• eipoo

Ja mää hetän kyllä parempaa setii ku se ezkimo, voin antaa esmerki : anasen soida annasen soida foou älä koska pysäitä musikii älä koska pysytä sitä. Tai: soka irti mä työnä päivi öi läträsin vain äitiäni löin. Siinä oli muutama esmerki.

• Elastine

Kuaka vitu tää eipoo on? Onka se se jvg piisi mutku se oli jvg eikä tä ezikimmo

• eipoonpikkusisko
        eipoo kirjoitti:

Ja mää hetän kyllä parempaa setii ku se ezkimo, voin antaa esmerki : anasen soida annasen soida foou älä koska pysäitä musikii älä koska pysytä sitä. Tai: soka irti mä työnä päivi öi läträsin vain äitiäni löin. Siinä oli muutama esmerki.

vittu oot nolis Xd voitko antaa mun jo tulla koneel?? :3 viimeksi katoit jotai kääpiöpainia ja ähisit vaa koko yön siä :DDDDD OOT NIIN RETU

• räppäävärotta

mihin täälä voi komentoida

• eipoonrehtori

Eipoo olen pettynyt sinuun, vaikka sinusta jo nuorena näki että olet ihmiskunnan riesa ja koko suomen häpeä pilkku. Mutta koska sinut on raiskattu monesti ja pippelisi ei ole kasvanut sitten lapsi iän, ei sinun tarvi toisten ihmisten kunniaa tarvitse loukata. Mene siis mastuboimaan jälleen koulun pukuhuoneeseen jarkon kalsareita nuuhkien. Ps.toivon kaikesta huolimatta sinulle kaikke muuta kun hyvää, eli jatka samaan malliin

• eipoonmusiikinope

Eipoo ei edes minun musiikintunneillani suostunut kuuntelemaan räp-musiikkia vaan aina piti kuunnella norjalaista deathmetallia. . . Kirkkojakin kuulemma polttaa ja ruokalan ikkunasta huomasin, että uhrasi lampaan lipputangon juurella.

• Eipoonkattonaapuri

voitteki olla hiljempaa yläkerrassa! yritän nukkua...

• Elmol

Vittu jätkät yritän nukkua!

• Elmol
        Elmol kirjoitti:

Vittu jätkät yritän nukkua!

Oho väärä chatti

• eipoo

Hei lopetakaa mun solvaminen jos ete muuta keksi miks koko kylä on kinostunu mun asioista ja jakaa nitä täälä ei oo kivaa tomonen ja venla en se olu mää oot kulu jotai omia mää tätin tykäri lomaketa ja täähän oli sen ezikimon hakumis palsa joten hakukaa sitä mää kylä nätän tele että mää viä menesty malmilla ja parepana musikona ku toi kääpiö koka oon niin komee ja halutu jo nyt isä ja äti kuuntelee mun musikia aina ku en oo kotona ja te opet olite iha tyhämiä ja ei mua oo kokaa raiskatu enkä oo masturbonu ikinä se on niite homojen homaa ja mula on kylä toi iso kuli :):):):) tukaa vaika katoo ja te muut voitte menä vittu vaka homolee tai rakaa niitä lampatanne

• rolf.s

Sit me vittu pantiin!

• eipoo

No kuka sää ot ?serkku?

• Eiponkaverijakke

Kulkas nyt kaiki joka täälä dissa eipoota.eiposta tulee vie isotähti jase vetöä stadian keika niinki ziikii, ja si mä ja eipoo nauratan teile. Ja kaiki oopet voi haista vitun. Mä ja eipoo ei es oikessti tykäty koulusa

• P4sk4m4nn3
        Eipoonkattonaapuri kirjoitti:

voitteki olla hiljempaa yläkerrassa! yritän nukkua...

Koulussa ei pärjää suvut, täälä niin hyvin menee niillä.

• Jättituutti
      • kysyjä--

Huumeilla päänsä sekoittanut Ezkimo?

• Hesarilta

Kieli poskessa...
      Suomalainen räppäri Ezkimo oli Oulussa ollessaan pyrkinyt paikalliseen ravintolaan jonon ohitse. Portsari oli käskenyt artistin tylysti jonon päähän jolloin räppimestari oli sanonut että "Etsä tiedä kuka mä oon- mä oon Ezkimo!" Portsari ei ollut henkilöä tunnistanut- oli vaan tylysti todennut että se aivan v-i-t-u-n sama vaikka olisit jättituutti niin menet jonon päähän!

• ezzkimo

toi oli paras..repesin.....vitun jättituutti

• sattumaa

että juuri juhannuksena kuoli? Ettei vain olisi alkoholilla VÄHÄN osuutta asiaan?

• ezzkimo

Ihan täyttä paskaa!
      Mutta sääli että lähti nuorena!

• Voijunttujuu

Kyllä on junttiuden huipentuma nää "hauskat" viestit täällä. Mutta mitä muuta suomalaisilta punaniskoilta voi odottaa. Itse en artistia tuntenu mutta jonkinlainen inhimillisyys vainajaa kohtaan silti olis ihan fiksua. Mutta täällähän semmosia ei ole.

• vitunvajakki

Tää oli se pelle joka hukuttautu paljuun. Luuli olevansa kova jätkä mut ei koskaan saanu pillua.

• fgh

Paljuun hukkunut oli nuorempi, idiootti.

• entajuu

Mistä päin pohjoisnapaa tää eskimo oli? Kuolikohan kylmyyteen jos vaik oli huonosti tehty iglu tai jotai. Sääli että kuoli silti, mut en ymmärrä miks tästä on pitöny tehä joku oma keskustelu

• eiHyvä

Täällä jälleen näkee ihmisten järjen/järjettömyyden tason. Joku aloittanut keskustelun Ezkimon muistoks ja muisteluks niin eipä mennyt montaa viestiä kun jutut oli jo sitä tasoa että HOHHOIJAA! Menkää itteenne ja miettikkää.

• Kaikonmänt

Harmi että alkuperäiskansat häviävät pikkuhiljaa.

• eipoo

Just hyvä etä ne kulee kodka ei ne osa mitää ku ne vaa syö pinkiviinejä ja omaa kusaansa ehä armeriassakaa niitä länkäreitä oo enää ku neki oneks tapetii

• Stophuumeet

Huumehöyryissä itse hyppäs....yks narkki vähemmän. Mä en tajua, miks itseaiheutettua kuolemaa pitäis surra. Paljon surkeampiakin kohtaloita kuulee.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      4094
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3674
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1482
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      404
      1320
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe