ja näin tiellä lyijykynän paksuisen kyynpoikasen. Työnsin pyöräni sen yli ja samalla painoin ohjaustankoa voimakkaasti alaspäin jolloin kuului vain "pruts" ja käärmeen sisäelimet olivat jo näkyvillä.
Tilanteen jälkeen hymyilin itsekseni ja kuvittelin että käärmeen tilalla olisi ollut 16-20 vuotias seksuaalisesti aktiivinen nainen ja minulla olisi ollut pyörän sijasta käytettävissä vaikkapa kaivinkone tai trukki.
Kävin pyöräilemässä
5
<50
Vastaukset
Mitä pahaa kyykäärmeet ovat sulle oikein tehneet?? En kyllä itsekään pidä käärmeistä, mutta en silti tapa niitä turhan takia.
Niin ja miksi sun turhaan pitää nuoria naisia noin suunnattomasti vihata, mikset ole itse yhtään seksuaalisesti aktiivinen??- luikertelija
Tapoit turhaan viattoman luontokappaleen, joka on kaiken lisäksi hyödyllinen ihmiselle pitämällä jyrsijäkannat kurissa.
Onneksesi kyy ei ole (vielä) rauhoitettu, vaikka pitäisi olla. - Kosminen_kirjanpitäjä
Ymmärrät varmaan, että sinulta meni tuosta hyvästä karma pahasti miinukselle. Synnyt seuraavaksi käärmeenä, ilman käsiä, etkä siis pysty runkkaamaan!
- viduntollot
Mahtaa ap:n äiti nyt olla todella ylpeä kieroon kasvatetusta pojastaan. Hyvä äiti!
Älä tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022