Olen kauhean ahdistunut. Sossut laittaneet hallintooikeuteen huostahakemuksen. Lapsi nyt sijoitettu meille ei ole kerrottu mihin. Olen valmis jatkamaan kahdestaan lapsen kanssa. Sossut sano et voivat laittaa minut turvakotiin ja sitten syksyllä voimme jatkaa lapsen kanssa jossain laitoksessa. Pelottaa koska viime vuoden joulukuussa minulla oli aivoverenvuoto ettälopulta vetoavat siihen ja ottavat lapsen huostaan.
Ahdistus
Brtgr
7
114
Vastaukset
- aslirus
Mikä se syy huostaanottoon oli? Perheväkivaltako?
- TThtyt
Jep
- Rgfhtt
Up up
- jepulispeppe
Mitä kuuluu tällä hetkellä?
- KaruaMuttaTotta
Suomessa huostaanotetaan lapsia kummallisista syistä ( lue kaikenlaisista) syistä. Niitä voivat olla vanhemman sairaus, syytettynä oleminen, avioero, työttömyys, lapsen erityispiirteet (ADHD, cp-vammaisuus), koulukiusaaminen, anoreksia, koulukieltäytyminen jne.
- Ja_sitten_asiaan
Todellinen syy huostaanottoihin ei ole se ongelma vaan vanhempien kyvyttömyys auttaa itse riittävästi jälkikasvuaan noissa tilanteissa.
- kummasyy
Näin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667