Sitä ettei Juutalais surmia olisi ollut tuossa on vähän katseltavaa
http://areena.yle.fi/1-2187521
Kuka vielä väittää ettei...
3
<50
Vastaukset
- hilpertti
Kysymys kuuluukin: oliko keskitysleirejä tarpeeksi monta?
Miten on arvoisat palstalaiset? Vastaus kyllä/ei.- hilpertti
Niin, jo yksikin keskitysleiri oli liian paljon. Tässä asiassa on turha laskella lukuja, yksikin uhri oli liikaa.
- Tuomio.seuraa.varmasti
No, eihän tällaisesta asiasta tarvitse edes kiistellä. Aiemmin natsismi ja juutalaisten kansanmurhan julkinen kieltäminen oli rikos, josta sai jopa vankeutta.
Maailma on kehittymätön. Valtaväestö toistaa aina virheensä ja rikoksensa. Tämä on kuitenkin jokaisen yksilön oma, vapaa valinta, jokainen vastaa vain omista sanoistaan ja teoistaan. Aika ei tee tyhjäksi tehtyjä rikoksia. Niillä on aina omat, loogiset seurauksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499