Kyllä se äkkii käy

nopeetaon

Muilta se parisuhteeseen meno. Nais kaveri kaks viikkoo sitten tapasi miehen ja nyt facebuukissa sanoo olevansa parisuhteessa.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootkos.kade

Älä sinä facen jutuista välitä ;) miekin laitoin sinne parisuhteessa ku entinen ukko ei tahtonu jättää rauhaan.

• eikannatakadehtia

Ne on just niitä, jotka pariutuu kenen tahansa kanssa ja sitten erotaan räiskyen. Ja heti on uusi kun on edellisestä päästy..

• spuuki

No joo.. toisaalta on sekin puoli, että jos naisen profiilissa ei lue että on parisuhteessa, yhteydenottoja miehiltä tulee viikottain, joskus jopa päivittäin.
      Naisen parisuhdetta ei siis ole, jos ei siitä ole mustaa valkoisella, vaan ajatellaan naisella olevan lähinnä mielikuvitusystävä, ja metsästykseen tie vapaana.

• Kateusonerijuttu

Monilla naisilla on tapana päivittää mitä nopeammin aina status ja mieluiten aina niin että suhde status on julkinen ja muut tiedot ei. Näin käynyt useamman entisen naisystävän kohdalla joilla ollut hirveä kiire uuteen suhteeseen. Myös monet naiset joiden kanssa aloittanut seurustelun on joku käsittämätön hoppu saada seurustelu julkiseksi mahd pian. Ja nyt puhun ikäluokassa 29-35v et ei mitään teini touhua.

• IhmeTouhua

Huomannut saman. Viikossa löytyy uusi rakkaus ja äkkiä kuuluttamaan se koko maailmalle.

Itse en ihastu, enkä rakastu helpolla. Vain harvoin. Kyse ei ole siitä, etteikö kiinnostuneita olisi. Tiedän monta, kolmen eri naisen kanssa olen sängyssä viimeisen viikon aikana. Kyse ei siis ole siitä, etteikö naisia olisi tarjolla, olen vaan nirso.

• Jospa ovat rakastuneet. Itse en näe tuossa vauhdissa mitään kummallista. :P Sitten kyllä, jos edellisestä suhteesta olisi se kaksi viikkoa, saattaisi kulmakarva aavistuksen kohota. Aavistuksen. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe