Olen 13w tyttö, 170cm ja 53-55kg (vaihtelee). Olenko läski!? Voinko lihoa siitä jos syön joka toinen päivä yli 1000 kaloria? Joka toinen päivä syön alle 1000 kcal ja joka toinen päivä yli 1000kcal. LIHONKO??
VOINKO LIHOA!!??
7
<50
Vastaukset
- mietippä
Herää...
- hoit_su
Siis mistä olet saanut päähäsi, että olisit ylipainoinen? Olet hyvin hoikka pituuteesi nähden ja jos tuosta yhtään laihdutat on anoreksiaan sairastuminen hyvin lähellä. Miksi ihmeessä syöt noin vähän, 1000 kaloria on ihan liian pieni määrä sinun pituisellesi.
- su-hoit
Et liho, vaan laihdut.
- öäöåå
Olet harvinaisen lihava. Lähetä kuvasi Hymy-lehteen, niin laihdutustuotefirmat ottavat pikaisesti sinuun yhteyttä. Saat mainetta ja kuuluisuutta.
- Etsiapua
Anorektikko sinä olet, ts. sairas, kipeä, luulotautinen.
- eläooanorektikko
Voi kauheeta!
Että nykyajan 13 vuotiaalla on tuollaisia huolia?
Hanki itsellesi joku mielekäs harrastus, valokuvaus, musiikki, tai vaikka mikä ja lopeta nykymainosten katselu.
Sun pitää saada elää lapsuutesi ja nuoruutesi oikeitten ihanteitten kanssa, eikä ulkonäköpainostusten kanssa.
Terveys on kaikista tärkeintä ja että saat kaikki ne vitamiinit ja proteiinit, joita tarvitset kasvaaksesi.
Sulla on nyt täysin pimeenä kaikki!
Lopeta kiireellä tuollainen ja rupee syömään kunnolla. Katso minkä verran 13 vuotiaan on syötävä päivässä ja syöt sitten ne kalorit ja valitset terveellisesti.
Mitä äitisi sanoo?
Et voi jatkaa noin ja et saa yhtikäs "myötätuntoa" täältä vaan selvän ohjeen jääkaapille! - ootihaidiootti
no et todellakaan! syöt ihan liian vähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499