Pissahädässä panettaa - Rakko painaa g-pistettä?

enolefriikki

Olen yrittänyt lukea netistä, mutta missään ei kerrota asiallista tietoa tästä asiasta.

Minulla kun täysi rakko painaa jotain hyvää kohtaa ja siksi aina pissahädässä panettaa ja saatan itsetyydyttää ja saada orgasmeja monia putkeen ennen kuin käyn vessassa. Vessassa käyminen kun tyhjentä rakon ja silloin se ei paina enää mitään vasten. Ymmärrän, että tätä on vaikea kuvitella jos itsellä ei ole tätä, mutta periaatteessa pissahädässä kun alavatsan päältä painaa rakkoa niin tuntuu siltä kuin muna menisi sisään. Se rakko jollain tavalla painaa jotain hyvää kohtaa. Jos tässä panetustilassa harrastan seksiä ja olen yhdynnässä niin voin saada orgasmin muutamilla työnnöillä. Jonkun asiantuntijakommentin mukaan jossain sivustolla se rakko voisi painaa klitoriksen sisäisiä hermoja, mutta itselläni tuli mieleen, että voisiko se olla juuri g-pisteen kohdalla se rakko?

Olisi kiva jos tälle "tilalle" olisi jokin nimi sillä on todella ärsyttävää aina selitellä uusille kumppaneille miksi minun tarvitsee juoda paljon ennen seksiä. En pysty saamaan orgasmia seksin aikana jos minulla ei ole lainkaan pissahätä ja monet kummastelevat tätä. Ei ole myöskään kiva koulussa/töissä kun tulee pissahätä koska pitää heti lähteä vessaan ennen kuin alkaa kunnolla kiihottamaan. Minulle tulee kaiken lisäksi pissahätä todella usein...

Onko kellään samaa ongelmaa/siunausta ja oletteko puhuneet asiasta jonkun asiantuntijan kanssa? Muuttuuko esimerkiksi anatomia synnytyksen jälkeen niin, että rakon paikka siirtyy ja tämä tunne katoaa? Itse kun haluaisin pitää tämän ja saada sille vain nimen jonka kerron tulevilla kumppaneilleni.

1

1859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on ihan sama ja oon kanssa yrittänyt etsiä tietoa. 🤔

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe