Olen 31 v. normaalipainoinen mies ja olen nyt pari kuukautta yrittänyt urheilla ja olen alkanut todella nauttimaan siitä.
Ohjelmaan on kuulunut tennistä, golfia, pyöräilyä, kahvakuulailua ja lenkkeilyä, joten aika monta juttua tulessa, mutta tykkään vaihtelusta. Nyt on kuitenkin tullut monta sellaista pätkää, että olen harrastanu jotain joka päivä jopa kahden viikon ajan putkeen.
Kysymys siis kuuluukin, tarkoittaako lepopäivä urheilusta sohvalla löhömistä, vai voiko hyvällä omallatunnolla painaa menemään vaikka joka päivä vuoden ympäri, jos osa liikuntakerroista on ns. kevyempiä, esim golfkierros tai kevyt kävely/hölkkälenkki? Tietenkin varmaan omaa kroppaa pitää kuunnella ja toki levätä kun siltä tuntuu.
Mitä oikeastaan tarkoittaa "lepopäivä"?
Janne684684
1
111
Vastaukset
- BLOODisLIFE
Lepopäivä on palautumista varten ja että ei tulis ylikunto ja se tarkoittaa että rentoudut ja ei välttämättä tarkoita että makaisit vaan koko päivän sohvalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595