Olen erityisen kyllästynny yksinäisyyteeni, olen nuori mies kypsä ja en hypi baareissa tai muuta.
Kaipailisin siis ihan kaikenlaista sosiaalista toimintaa ja mieluiten sellaista joka on uskaliiampi kuin minä lähtemää tekemää asioita iha mitä ny mitäkin.
eli ketäs olis rohkea tapaamaan jossain päin lohjaa mieluiten keskustan alueella tai ojamo lähettyvil. olen huono puhumaan netissä ja haluisin ihan kasvotusten keskustelua/tekemistä enemmin kuin kotona yksi koneel kököttelyä, sääkin on nii hyvä välil.
Liikun useammin viikossa yleensä pyörällä tai jalan, en omista autoa nii tulen kävellen/pyörällä tapamaan jos kiinostuneita on.
olen myös avoin ja luotettava ja olen empaattinen, ja ujo mieheks varmaa. mutta siksi juuri haluanki muutosta asiaan.. hmm kysy toki lisää jos kiinostus iski!
-Ihan sit tosissaan kaipailisin seuraa, kemiat sit saa vastaa mitä tulevaks tulee sit :S
-toivon tosissaa että löytyisi jotain seuraa kun yksinäisyys vie mielenki hajalle, toki jos niinkin rohkeita ihmisiä löytyy että kehtaa tulla lohjalle asti nii sovitaan sit mitenkä tehää.
..epätoivoinen nuori mies...
Ketää spontaanista ihmistä lohjalla? miitti?
1
60
Vastaukset
tähän siis voi laittaa S-postia kokeilu95@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657