Kovasti homot marssivat tasa-arvoisen avioliittolain puolesta ja siitä vouhkataan. Koskas mummot ja papat läheisineen lähtevät marssille? Onko mitään tärkeysjärjestystä lakiesityksillä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070119956405_uu.shtml
Homolaki vai vanhuslaki on tärkeämpi?
12
<50
Vastaukset
- jatkuva.valitus
Mikäs hätä mummoilla ja papoilla taasen on? Eiks rahaa riitä pelikoneisiin ja kaljaan?
- siilimuori
Mummoista ja papoista ei ole lähtijäksi marssille. Minusta tuo vanhustenhoito ei olekaan yksin heidän tai läheistensä asia vaan meidän kaikkien. Jokaisesta tulee joskus vanha, jos elää saa joten asia on yhteinen. Mielenkiintoista nähdä miten tämä säästämishurmio johtaa. Pelkäänpä et vain rahavirtojen siirtämistä luukulta toiselle, koska heitteillehän ketään ei ainakaan toistaiseksi taloudellisestikaan saa ketään jättää. Jos ei itse kykene maksamaan, kyllä yhteiskunta maksaa.
- eppu2
Se taitaa olla media, joka ne vouhkauksen arvoiset asiat ihmisten tietoosuuteen nostaa.
Minäkään en paljoa täällä pikkukaupungissa ja maalaimaisemissa tietäisi mitään homojen touhuista, jollei sitä tulisi joka tuutin täydeltä ja otsikot kaupassa hyppii miltei silmille. - provoilevähemmän
Ovatko ko. lakialoitteet toisensa poissulkevia ?
- Mummomarssi
Voi ollakin. Eduskunnan aika ja voimat omat rajalliset. Jos homolakialoite vie jatkuvasti aikaa ja energiaa niin eivät jaksa eduskunnassa hoitaa tärkeämpiä lakialoitteita ja siirtävät jatkuvasti sivuun. Kyllä Haavisto ja Toivonen pitää huolen että mikä laki on tärkeimmästä päästä.
Mummomarssi kirjoitti:
Voi ollakin. Eduskunnan aika ja voimat omat rajalliset. Jos homolakialoite vie jatkuvasti aikaa ja energiaa niin eivät jaksa eduskunnassa hoitaa tärkeämpiä lakialoitteita ja siirtävät jatkuvasti sivuun. Kyllä Haavisto ja Toivonen pitää huolen että mikä laki on tärkeimmästä päästä.
Oikeusministeri Jari Lindström (Ps) on kaiketi ottamassa homolain uudelleen esiin, onnistuuko ? kun se on jo äänestetty Eduskunnassa läpi. Hänelle hankala tilanne ja puolueohjelman vastainen.
Eihän vanhusten asema ole huonontunut, siitä ei tarvitse puhua koko ajan, hoidettava on ja vaalikeskustelusta oli jätetty pois - hyvä niin, syyllistää vaan itsemurhiin asti, kaaliina itseään pitäviä ihmisiä.
Homot on nyt tredi-ilmiö, kyllä se aikanaan tasaantuu ja jokapaikassa näkyvästi esillä oleminen alkaa kyllästyttää esim. ohjelmien tekijöitä - tulle jotain muuta.......- v0lde
kawe kirjoitti:
Oikeusministeri Jari Lindström (Ps) on kaiketi ottamassa homolain uudelleen esiin, onnistuuko ? kun se on jo äänestetty Eduskunnassa läpi. Hänelle hankala tilanne ja puolueohjelman vastainen.
Eihän vanhusten asema ole huonontunut, siitä ei tarvitse puhua koko ajan, hoidettava on ja vaalikeskustelusta oli jätetty pois - hyvä niin, syyllistää vaan itsemurhiin asti, kaaliina itseään pitäviä ihmisiä.
Homot on nyt tredi-ilmiö, kyllä se aikanaan tasaantuu ja jokapaikassa näkyvästi esillä oleminen alkaa kyllästyttää esim. ohjelmien tekijöitä - tulle jotain muuta.......Lindström ehkä haluaisi mutta ei se ihan niin mene. Jos ministerillä olisi mahdollisuus säätää edellisen hallituksen/eduskunnanpäätöksiä, ei ikinä saataisi mitään aikaiseksi.
Homoseksuaalit lopettavat vaatimukset silloin kun heitä aletaan kohtelemaan oikeudenmukaisesti.
Seuraava idiootti-aloitus taitaa aprikoida, kuka ja mistä päin, tulee pyyhkimään
vanhoja homoja :)
Millä paperilla, ja kenen pitää lystistä maksaa.
Eniten tässä jännittää, millähän nimmarilla teevee sen tekee...
H.- terve.tuloa
Ettet vaan itse toistoineen
- Pidätyskyvyttömiä
Homoille laitetaan anustappi peräreikään, että pysyy tawarat sisässä ennen kuin hoitajatäti tulee laittamaan alusastian alle. On nääs niillä hompuilla heikko sfinkter tonus vuosikymmeniä jatkuneen anusaukon venytyksen takia.
Hassahtavaa.
Joku nimimerkki sentään sai ärsykkeen :)
Onhan nimmareilla leikkiminen myöskin meikkaamista.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942