http://yle.fi/uutiset/ihmisessa_piilee_kemikaalicocktail__pojanpojalle_kasvaa_rinnat_ja_deodorantista_imeytyy_alumiinia/8114707
Ihmisessä piilee kemikaalicocktail – "pojanpojalle kasvaa rinnat ja deodorantista imeytyy alumiinia"
Kotimaa 1.7.2015 klo 13:16 | päivitetty 2.7.2015 klo 11:07
Ihmisessä piilee kemikaalicocktail
pekkoNiklaus
1
159
Vastaukset
- pekkoNiklaus
älä pilaa vanhempi itseäsi ja lastasi, vaan ole bio, jotta saisit elämästäsi laatua. opiskelee alaa ja hämmästy kuinka paljon turhaa on kauppamarkkinoilla, kuinka paljon turhaa liikettä ja tahtoa ei mistään käydään. tuhlattu aikaa ja voimaa voisi käyttää mieluummin elämäarvon nousuun ja rauhaan kuin turhanpäiväiseen tärkeyteen
kemikaalimyrkyt tyrehdyttävät ajattelua ja tunteita. älä siis aiheuta turhia tukoksia. vältä ostos tv kanavia. ajattele itse. aivan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647