Onko kellään kokemusta Begum G25 työntöporakoneesta?
Vastaako laatu esim. Hiltin vastaavaa tuotetta.
Mukana tulee työntöteräsarja mutta huolettaa sopiiko ko. sovitusistukka muihin merkkeihin jos on tarvetta sekakäytölle.
Porakoneasiantuntijaa tarvitaan
2
69
Vastaukset
- 411
Täytyykö porakoneasiantuntijan olla Pirkanmaalta vai miksi olet kirjoittanut sinänsä asiallisen kysymyksesi juuri tälle palstalle?
- poraavalapista
Asun Pimiävaarassa Lounais-Lapissa ja olisin kirjoittanut Pimiävaaran keskustelupalstalle mutta kun siellä ei ole sellaista keskustelupalstaa.
Siksi ajattelin että Pirkanmaa on sen verran suuri paikka jotta sieltä teidän suunnasta löytyisi joku kyseisestä merkistä tietävä.
Mutta toki jos satut tietämään jonkun täältä meidän suunnalta Pimiävaarasta niin toki voisit neuvoa minua ottamaan häneen yhteyttä jotta saisin kaipaamaani tietoa.
Muussa tapauksessa käy neuvo myös muualta kuin Pimiävaaralaiselta vaikka ihan sieltä etelämmästäkin saakka.
Et silti kuitenkaan viitsinyt vastata kysymykseeni kommenttisi ohessa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615