Onko kukaan lukenut otsikon mukaista kirjaa, ja saiko siitä mitään irti? Kannattaisikohan kyseiseen kirjaan yrittää perehtyä? Teokseen on monia johdattelevia kirjoja, joista lienee paras aloittaa, jos sille tielle lähden. Pitkään olen asiaa haudutellut.
Myös Ulysseksen lukeminen on ollut haasteellista, enkä olisi ilman tukisivustoja sen hienoudesta puoliakaan ymmärtänyt. Waken kohdalla mene helposti aika hukkaan.
Finnegans Wake
2
101
Vastaukset
- kkkii
En ole lukenut kirjaa, mutta Brenda Maddoxin kirja Erottamattomat kertoo Norasta ja Joycesta. Kannatta lukea, niin ymmärtää paremmin Joycen elämää ja sivuttiin siinä vähän Finnegans Wakea samalla.
Kiitos vinkistä. Englanniksi tuon kirjan nimi vaikuttaa vielä mielenkiintoisemmalta: Nora: The Real Life of Molly Bloom. Molly Bloomhan oli eräs melko keskeinen henkilö Ulysseksessa ja ilmeisesti Nora on ollut kyseisen henkilön innoittaja. Voi olla, että tuon vielä luenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595