Mitä sinä näet minulle,? Oman tien kulkija naiselle? Olen aina yksinäisyydestä kärsinyt,koska olen erilainen kun enin osa ja se saa tuntemaan että en saa seuraa ja rakkautta tarpeeksi.Tuntuu että suurin osa ihmisistä on liian erilaisia ja tykkää vaan omasta itsestään ja hauskan pidoista,itse haluan elää rauhaisaa ja selvää elämää.
mies ,näetkö mulle asioista?
6
<50
Vastaukset
- maarer
eikö mulle näy oikeasti siis mitään? muille nähtävästi elämä tarjoaa näkemistä....
- näkeväinen
Liian suora ja selkeä kysymys jota kukaan ns näkijä ei keksi liirumia.Nämä ei näe mitään.
Ota rennosti. Erilaisuus on asia, jota moni pelkää.
Sinulle tuli vahvat liekit/kipinät, et siis näytä olevan kovin kauaa enää yksinäinen. Mutta muista tarkistaa kolikon kääntöpuoli!- ketääneilämmitä
Tulisijasi näen...- hyödyttömänä.
- Zonette
Raha näkyy tässä olevan tärkeä asia ja odotelet tietoa sihen littyvää saat sen mitä pyyditkin.Erakkona sinut nään ja jokin sairaus ja siihen lityvä toipuminen teki sen.Tulepa täällä elämä muutumaan tule mies elämääsi josta tosiaan tulet riippuvaisesksi tekee unelmista totta joista loet haaveillut pimeinä iltoina.Tunne on että tämä ihminen on jo astunut elämääsi.Pidä tuo vahvuus joka sinussa on pääset pitkälle elämässäsi.
- rokenrollia
oi kiitos.olin tosiaan vuosi sitten 2kuukautta aika huonossa kunnossa ja nyt toipuminen alkoi jo lokakuussa.nyt kaikkin okei,mutta olen tavannut jo tämän miehen kenestä tulin riippuvaiseksi,hän aika ääritapaus joka tekee minusta vahvasta epävarman.tiedosta energiani,karismaattisuuteni, mutta tosiaan tämä mies on kovin ottanut valtaansa osan minuudestani,mutta tämä on katkeran suloista,kaipausta,itkua,iloa ,lämpöä,vauh ja tuntuu toosi hurrjalta,miten syksyllä suhde etenisi? kiitos vastauksistanne,olen aika turhautunut miehen kovuudesta ja samalla rakkaudestaan huhhuhu.minä vahva muija olen sulaa vahaa ja pitäisi pitää se vahvuus,läheisrriippuvuuteni johtuu yksinäisyydestä.Joitakin naisia tuntuu häiritsevän suhteemme ,härkkivät,miten toimuia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164