Löytyykö Virojoelta puutteessa olevalle???
Munaa??????
9
272
Vastaukset
- sertyui
Wirran terassillta valitsemaan, sieltä löytyvät paikkakunnan alfaurokset.
- Jutta-Jatta
Olen vieraillut kyseisessä ravitsemusliikkeessa, aika heikko on taso uroksien suhteen!
- jatta-jutta
Jutta-Jatta kirjoitti:
Olen vieraillut kyseisessä ravitsemusliikkeessa, aika heikko on taso uroksien suhteen!
Olet liian vaativa, joka äijällä löytyy vähintään 30 cm lahkeesta.
- Jutta-Jatta
jatta-jutta kirjoitti:
Olet liian vaativa, joka äijällä löytyy vähintään 30 cm lahkeesta.
Ja vitut löytyy!!!!!!
- Klamilanmies
Virojoella ole kun nyrkillä tapettavia paskahousuja
- Pelto-Juntti
Täällä Ravijoella on kymppituumainen "taisteluvalmiina" joka jätkällä, ympäri vuorokauden!!
- Pelto-Juntti
Sen verran korjaan kirjoitustani että kymppituumaiset on varattu miestenväliseen toimintaan. Syvä joki on vähän huonosti käännetty englanniksi ja onkin alunperin Ravijoki. Samoin Bareback mountain on alkuperäiseltä nimeltään Vahtivuori.
Löytyy löytyy
- Sekomuijansekoäijä
Kujansuusta löytyy se stadin lahja Klamilalle, Eero! "En oo homo, mutta läheltä liippaa!" Jos Eero luonnehtii itseään näin, niin siinä täytyy olla potkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657