Nilkkaani koskee todella paljon

Autsista

Eli nilkkaani koskee todella paljon en pysty normaalisti kävelemään oikeastaan kun astun yhdenkin askeleen nilkkani pettää heti alta. Ja sen jälkeen kipu on pahin. Eli en voi liikkua mihinkään kotisohvalta ja aina kun nousen istumaan ja lasken jalkani maahan nilkkaani koskee todella paljon. En tiedä mitä pitäisi tehdä välillä poraan sohvalla kun koskee niin vietävästi. En pysty yhtään kävelemään (en edes klenkuttamaan) en pysty raahaamaan jalkaa perässäni, en pysty pomppimaan edes yhdellä jalalla,ja nilkkaani koskee ihan sairaasti ja kaiken tämän keskellä minun toisen jalkani poli reistailee joskus niin että sekin pettää joskus alta. Voin kertoa mitä tapahtui. Eli olin todella pitkällä metsässä lenkillä ja kivet olivat todella liukkaita liukastuin yhdellä kalliolla ja kaaduin nilkkani päälle niin että rusahti. No se koski niin vietävästi että minä vain täyttä kurkkua huusin ja itkin kun sattui niin paljon. Sen jälkeen yritin nousta mutta turhaan. Onneksi vieressäni oli puu jonka oksasta sain kiinni. Mutta eikös toisesta jalastani juuri silloin pettänyt polvi ja kaaduin suoraan puun juuren päälle ja nilkkani kolahti siihen puun runkoon. Ja siinä samassa oikean käden ranteeni venähti. Yritin jotenkin päästä ylös mutta ei kerta kaikkiaan onnistunut koska ranteeni ei kestänyt sitä kipua joten en pystynyt käsillä nostaa itseäni. No sen jälkeen kokeilin vain toisella kädellä mutta ei onnistunut sillä polvi petti taas ja niin rysähdin maahan. Sitten kokeilin painaa kipeää nilkkaani terveellä ranteellani mutta kun painoin päästin oikein räväkän huudon sillä silloin oikein vihlaisi nilkkaani. En tiennyt mitä tekisin,miten pääsisin ylös ja miten pääsisin pois metsästä. No sitten älysin että miksen soita apua no olin unohtanut puhelimeni kotiin. No sitten yritin nousta taas puuta vasten niin silloin sainkin terveellä ranteellani puusta kiinni. Siinä seisoin pari minuuttia nilkka ylhäällä maasta mutta kipeällä polvella jotenkin pystyin seisomaan sen jälkeen keräsin kaikki voimani ja klenkutin kotiin. Kotipihalla parin tunnin jälkeen olin juuri lähtemässä kävelemään rappusia ylös kunnes polveni (se joka pettää alta) muljahti todella pahasti enkä mitenkään päässyt rappusia ylös. Joten niimpä otin kävely sauvat taloni seinän vierestä sillä olin juuri toipunut todella kipeästä noidan nuolesta.Ja nousin rappuset ylös. Sitten menin makaaman sohvalleni. Eli oikean jalan nilkkaani koskee, vasemman jalan polveni pettää ja oikean käden ranteeseeni koskee. Joten auttakaa

3

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa

En mä tiiä mitä pitäis tehä.

• Hjkkgktölhölhkllkuu

Oi voi voi ku nilkkaasi koskee

• Ei.kiinnostanut.lukea

Melkoinen oksennus tuo kirjoituksesi. Ei kiinnostanut pätkääkään lukea sitä, koska se näytti niin järkyttävältä.

Opettelisit jakamaan tuollaisen vuodatuksen kappaleisiin, niin ehkä joku viitsisi lukeakin sen. Muutoin tuhlaat energiaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe