Ei asuntoa. Työssä käyvä ja jonossa jatkuvasti. Miksi sitten veljeni, ei työssä, ollut ulkomailla työttömyysrahalla jne... saa asunnon yhdellä puhelinsoitolla? Nyt riepoo kyllä, miten tämä on edes mahdollista? Kaikille vuokraajille, paitsi yksityiselle en ole laittanut hakemuksia.
mikä ***** hyvinvointi valtio
sossupummilletilaa
1
158
Vastaukset
- Asuntotoimisto
Hei, jotain luulen olevan pielessä asunnon haulla. Ilmoitat olevasi töissä, vaikka luottotiedot olisivat menneet, ei sekään ole ylivoimainen este asunnon saanille.
Lomake pitää täyttää oikein ja kaikki pyydetyt liitteet pitää liittää mukaan.
Takuuvuokra asia pitää huomioida. Mistä haetkin asuntoa, kunnalta saa tiukan paikan tullen lomakkeen täytössä muissa asioissa apua. Asunnon haun voi laittaa kiireellisenä, jos on asunnoton ja yleensä nämä tapaukset kiilaavat jonon kärkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329