Onks muilla ilmenny parisuhteessa mustasukkasuus onglemaa kummpanin exää kohtaa?
Meillä mies (18v) on puhunut hänen existään ihan avoimesti ja onkin vielä joidenki kaveri, mulla ei ole mitään niitten kaveruutta vastaan, sillä olen tottunut siihen, että suurin osa miehen naispuolisista kavereista on jotain sen ex hoitoja. Mutta eilen sain kuulla, että hänen paras kaverinsa on sairastunut vatsatautiin kesken koulun ja hänen pitäis hakea tämä koulusta ja viedä kaveri kotiin toiselle paikka kunnalle (110 km päähän koulusta) ja miehellä on matkaa jo koululle reilu 40 kilsaa. Ja sattumoisin tämä paras kaveri nyt sattuu olemaan hän ex muija. Ei mulla oo mitää niitten kaveruuttaan vastaa, mut pieni mustasukkasuuden tunne itselläni heräsi, kun mekään ei olla nyt hirveästi nähty 3 viikon aikan ku parikertaa, kun hänellä on ollut töitä.
Eikä itseäni hirvesti edes kiinnosta kuulla miehen existä, paitsi jos niiden välillä tapahtuu jotain.
Ja pahoittelen tekstin sekavuutta.
Miks aina pitää olla niin mustasukkanen, onko teillä muilla tällastä ongelmaa?
Mustasukkaisuutta ilmoilla
vähänmustis
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667