Parille bi mies

kolmisinkohan

kolmas puuttuu. Voisi antaa oraalista nautintoa molemmille ja pannakin voisin :)

5

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukanaheti

Täällä hetivalmis 20v uros! Minnepäin lähden tulemaan?

• Kiinostais kovasti,olen 50 hyvinvarusteltu

• Nyt_temit_kohdilleen

Millä tavoin "hyvin varustettu"... fyysisesti vai taloudellisesti vai älykkyyden puolesta jollainen seikka useimmiten syrjäytetään näissä asioissakin!

Hmm... Iso mies minustakin oikein kiinnostava, ja kaikki kohdillaan ja vain yhtä asiaa henkilössä ja itsessään korostamatta! Jos mies on ns. "älytön ja siis tunneälytön seksi-addikti" vain asian itsensä takia ei ole kiinnostava!

Useimmat näissäkin ns. pari-suhde ja kolmas pyörä tai "aisuri" asioissa (joka ymmärretään kai useimmiten väärin?) haluaa varsikin miehet jotka aina ja vain asioissa aloitteellisia kumma kyllä, sekä itseänsä ja vaimonsa jne. "nimissä" tapahtuvaa.
        Huom.
        Ja mikä kummallisinta sekä yksin pareja hakevat tai vastaavat kiistävät bi-seksuaalisuutensa tässä yhteydessä jos muutenkin!
        Seksiaktissa tuolloin on kaikki osapuolet useimmiten kai mukana tavalla tai toisella, joten ei ole kysymys mistään "kolmen heteron" seksistä!

Mutta kuten edelläkin selviää monenlaista ja moneen tai ei niin moneen itseään luokittelevaa tyyppiä esiintyy.

Useimmille saattaa olla tässä seuran haun muodossa on nainen vain "esiliina" ja rohkeutta lisäävä tekijä ja tekee siis juttuun ryhtymisen helpommaksi ja ikään kuin ongelmattomaksi ehkä myös kiistää sen kautta omaa kiinnostustaan suoraan myös mieheen siinäkin!?
        ( Biseksuaalisuus ei ole homoseksuaalisuutta joskin toimii suuntaan jos toiseen!)

Mies joka väittää ettei ole biseksuaali tässä seuran ja seksin harrastamisen muodossa ei tunne asiaa mitenkään, sillä tämä jossa on esim. kolme tai useampia osallistujia miehiä ja naisia on juurikin kysymys bi-seksuaalisuuden muodosta vaikka vain kolmestaan kaksi meistä yksi nainen, tai kaksi naista yksi mies !
        Tosiasioiden tunnustaminen on itsensä tunnustamista myös lopulta, ja tuo itselle ja muille parhaan ja onnellisemman olon - jos näissä jutuissa mitä tässä kohtaa haetaankin!?

• misvittämlista

Mist v...sta toi s-posti osoitelista on keksitty onko sinusta miestä tai naista ilmoitamaan mistä se on keksitty?

• Kutsuni-
        misvittämlista kirjoitti:

Mist v...sta toi s-posti osoitelista on keksitty onko sinusta miestä tai naista ilmoitamaan mistä se on keksitty?

Yksikään s-postiosoite ei ole keksitty. Jokainen postilaatikon haltia on ne itse julkaissut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe