Tuli hommattua headsetit joissa on kaksi johtoa (mikrofooni ja kuulokkeet) ja nyt on ongelmana että läppäirstä löytyy vain yksi reikä, jonka vieressä on kuva jossa on mikrofoonilliset kuulokkeet. Minulla on sellainen johto jolla voi kuunnella kaksilla kuulokkeilla samaan aikaan mutta ne eivät mikrofonia saaneet toimimaan enkä ohjauspaneelistakaan löydä kuulokkeita tai mikrofoonia mutta kuulokkeet silti toimivat oikein? Onko vika johdossa vai kuulokkeissa? (PC HP pavilion n15(joku)
Läppäri ja kaksihaarainen johto
Adapterihiiri
1
403
Vastaukset
- luutuutti
auttaisiko tuommoinen mitään:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55502/dfdcj/Fuj-tech-PC-to-iPhone-3-5-mm-audioadapteri
Tämänkin asian kun olisi varmistanut etukäteen, niin eipä olisi tätäkään harmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625