olisko kelään remontti kohdetta omakotitaloa pientä remonttia 5huonneta ja säkösauna ja autotalli audi2680kj@suomi24.fi voi lähetää kuvia ja otaa yhteyttä
oamkotitalo
2
160
Vastaukset
- Oneavaa
Aloittaja vaikuttaa todelliselta omakotitalon ostajalta. Pitää vaan varoa että eläke ei pala tuollaisista kaupoista.
- beethooven
Kyllä eläkeläinenkin voi niin halutessaan tehdä toivottavasti vielä onnistuneita asuntokauppoja. Ei kai siihen mitään varsinaista estettä ole. Tai työtön puhumattakaan työelämässä olevasta jos vaan rahkeet siihen riittää. Niin ja omalla ahkeruudella ja osaamisella voi vielä tietenkin säästää pitkän euron poikineen hyvinkin monesti. Olen itsekin pohtinut jopa investointia milloin Itä-Suomeen milloin muualle. Sen verran ihmeellisiä kyllä nuo neliöhinnat ovat myös teillä siellä pohjanmaalla. ruoka saman hintaista joka puolella Suomea. Palvelutkin lienevät kohtuullisia ainakin kaupunki taajamassa. Jopa muutama pietarsaarelainenkin on ihan ymmärrettävällä suomella jo kerinyt toivottaa meikäläisenkin tervetulleeksi sinne jopa pysyvämmin. Kuitenkin jo yli 50v. Helsingissä on varmaankin jollain lailla tainnut jättää jälkensä valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670