naisen ikääntymisestä:
http://aijaa.com/1PksIR
Piirsin havainnollistavan kuvasarjan
44
<50
Vastaukset
- Poikamies45
Tuo on aivan totta, 35-vuotias on jo niin mummo!
- jooop
Hiuksetkin lyheni iän karttuessa.
Naisethan kuolee 35-vuotiaina, joten ihan kattava tuo kuvasarja oli. - 3333222555544
Just noin se ikääntyminen naisessa näkyy. Voihan näitä ikääntymisen vaikutuksia kemikaaleilla ja pakkeleilla tai vaikka ihon kiristysoperaatioilla yrittää peitellä. Mutta ei näistäkään juuri apua ole, koska sellainen kuitenkin näkyy, ja se helposti antaa vaan vielä rumemman vaikutelman.
- mummo1053
Mikä pelottaa naisten ikääntymisessä kun aina on tarjolla nuorempia
- 1219
Toi sun 15-v näyttää kolmikymppiseltä ja 20-v nelikymppiseltä. Jos ihan realismissa halutaan pysyä.
- jsklksoooocjmsms
Niin ja miehethän eivät vanhene?
- ullanouööann
Ei! Miehet vaan komenee ja komenee,jolloin 70v he ovat niin komeita että 20v tytöt juoksee heidän perässään
- 186
ullanouööann kirjoitti:
Ei! Miehet vaan komenee ja komenee,jolloin 70v he ovat niin komeita että 20v tytöt juoksee heidän perässään
Voi noita sun päiväunias....... Valitettavasti joudut heräämään......
- Et_tunnista
Sarkasmia...?
- asdfjhgfs
Tyypillinen nainen taas, ei osaa pysyä aiheessa sitten millään...
- Rasvanahka
Toi 35... Mun äiti on koht 70 eikä näytä noin ryppyseltä. Ei kaikki rypisty ikänään tollasiks jollei satavuotiaiks elä. Pitää olla tosi ohut ja kuiva iho et noi kurtistuu. Rasvainen iho pelastaa rypyiltä hyvin pitkään. Äitil viel finnejäki :)
:D Hieno piirustus, vaikka vähän liitoiteltu.
Hyvä muistutus kuitenkin naisille heidän markkina-arvonsa laskusta. Jos nuorena nainen saa tasokkaita miehiä niin paljon kuin tahtoo, niin ei se vanhana samalla tavalla enää onnistu. Lasten tekeminenkin on jossain iässä jo mahdotonta. Onnellista vanhenemista vaan teille, ylimieliset naiset :)- vihatipunen
Jaa. Mähän olen siis jo kuollut koska olen pitkälti yli 35 v. mutta muistelin juuri, että mulla oli 15 vuotiaana lyhyet hiukset ja nyt tuollaiset kuin tuolla 15 vuotiaalla. 35 vuotiaana mulla oli paljon pidemmät hiukset kuin nyt. Ryppyjä ei ihan hirveästi ole vieläkään mutta naama roikkuu kyllä...varsinkin näin aamuisin. Mulla on kyllä äidin puolelta aika huonot geenit tuossa roikkumisasiassa. Pitäis laittaa vähän ripustuksia poskiin. Mut koska mulla ei ole liikaa rahaa, ehkä käytän vaan jesaria.
- ätmel
Piirrän seuraavaksi havainnekuvan naisen häpykarvoituksesta ajan funktiona. Voit sitten arvioida senkin vastaavuutta. :3
- Faktatietoa
ätmel kirjoitti:
Piirrän seuraavaksi havainnekuvan naisen häpykarvoituksesta ajan funktiona. Voit sitten arvioida senkin vastaavuutta. :3
Kai olet tietoinen että vanhetessa häpykarvat vähenee ja vaalenee? Nimittäin jos olet oikein kunnon ätmi, niin ei sulla kovin monenlaisista ja monen ikäisistä puskista ole omakohtaista kokemusta. Ihan siitä syystä kerroin tämän... Niin ja vittukin on nuorena ryppyinen, mutta vanhetessa silenee.
- Äädämi1111111
Faktatietoa kirjoitti:
Kai olet tietoinen että vanhetessa häpykarvat vähenee ja vaalenee? Nimittäin jos olet oikein kunnon ätmi, niin ei sulla kovin monenlaisista ja monen ikäisistä puskista ole omakohtaista kokemusta. Ihan siitä syystä kerroin tämän... Niin ja vittukin on nuorena ryppyinen, mutta vanhetessa silenee.
Ja ei tosiaan mene noin. 16-vuotiaana on naisella rypytön viivapimppi ja yli 35-vuotiaalla mummolla alapään ja yläpään ryppyhuulet ovat molemmat yhtä järkyttävän näköiset ja harmaat takkuiset hyytyneiden jännäspermaklimppien koristamat kirppuja, täitä ja satiaisia kuhisevat tussukarvat roikkuvat polviin asti, ja häpyhuulet lerpattavat melkein yhtä alhaalla.
- Niinsaatana
Äädämi1111111 kirjoitti:
Ja ei tosiaan mene noin. 16-vuotiaana on naisella rypytön viivapimppi ja yli 35-vuotiaalla mummolla alapään ja yläpään ryppyhuulet ovat molemmat yhtä järkyttävän näköiset ja harmaat takkuiset hyytyneiden jännäspermaklimppien koristamat kirppuja, täitä ja satiaisia kuhisevat tussukarvat roikkuvat polviin asti, ja häpyhuulet lerpattavat melkein yhtä alhaalla.
Lepattavat kuin velhon hihat, että tietäkääkin se!!
- kateellinen.ätmi
Olet älyttömän hyvä piirtäjä!
- N39
Minä kyllä arvioisin nuo iät vähän eri tavalla:
15 -> 22
20 -> 28
25 -> 39 (HA!)
30 -> 50
35 -> 70
Mutta ehkä AT-maailmassa naiset vanhenevat nopeammin?- elämänsäkullakin
Ätmien maailmassa hyvä tarina korvaa todellisuuden. Ätmin maailmassa hauskinta on, kun kekistään naisista jotain pilkkaa. Sille ätmit nauraa kuorossa. Se on ätmin elämää.
- atännä
Piirrät hyvin :)
Tosin mun 90 -vuotias mummonikaan ei ollut noin vanhan näköinen kuin tuo 35-v...
Miksi nuo sun leidit lopettivat hymyilemisen parikymppisinä?- 1212
Ikääntymisen aiheuttama MA:n lasku teki vihaiseksi.
- atännä
1212 kirjoitti:
Ikääntymisen aiheuttama MA:n lasku teki vihaiseksi.
Höps. Aidosti läsnä oleva hymyilevä ihminen on mun mielestäni kaunis, oli sitten kuinka vanha tahansa. Kauneuttakin on erilaista. Täällä taidetaan enemmänkin tarkoittaa sellaista seksikästä ja himottavaa ulkonäköä sillä kauneudella.
Maisema, luonto, tilanne, tapahtuma, tunne, elämänkokemuksen tuoma varmuus ja onnellisuus, naururypyt, kuluminen, tarina, hyvyys... Ihan mikä muukin voi olla kaunista, sellaista mikä koskettaa. Ihmisessäkin on siis erilaista kauneutta kuin pelkästään tuo pintakiilto... ja sekin hohkaa ulospäin. - 1212
atännä kirjoitti:
Höps. Aidosti läsnä oleva hymyilevä ihminen on mun mielestäni kaunis, oli sitten kuinka vanha tahansa. Kauneuttakin on erilaista. Täällä taidetaan enemmänkin tarkoittaa sellaista seksikästä ja himottavaa ulkonäköä sillä kauneudella.
Maisema, luonto, tilanne, tapahtuma, tunne, elämänkokemuksen tuoma varmuus ja onnellisuus, naururypyt, kuluminen, tarina, hyvyys... Ihan mikä muukin voi olla kaunista, sellaista mikä koskettaa. Ihmisessäkin on siis erilaista kauneutta kuin pelkästään tuo pintakiilto... ja sekin hohkaa ulospäin.Tietysti moni asia voi olla kaunis.
Mutta kyllä pariutumisessa ratkaisee juurikin se himottava kauneus. Ihan samalla tavalla lyhyt, laiha, heikkoleukainen mies voi olla tavallaan komea. Mutta mies jonka haluat on vahva, leveäharteinen, jykeväleukainen, maskuliinista energiaa uhkuva kykenevä sankari.
Miesten maku ei muutu, seksikäs 20-22v nainen on aina se kaunein. - atännä
1212 kirjoitti:
Tietysti moni asia voi olla kaunis.
Mutta kyllä pariutumisessa ratkaisee juurikin se himottava kauneus. Ihan samalla tavalla lyhyt, laiha, heikkoleukainen mies voi olla tavallaan komea. Mutta mies jonka haluat on vahva, leveäharteinen, jykeväleukainen, maskuliinista energiaa uhkuva kykenevä sankari.
Miesten maku ei muutu, seksikäs 20-22v nainen on aina se kaunein."Mutta mies jonka haluat on vahva, leveäharteinen, jykeväleukainen, maskuliinista energiaa uhkuva kykenevä sankari."
Ehkä vain provoilet, mutta jostain syystä epäilen, että olet ihan tosissasi... Koska tuolla tavalla suppeasti ajattevia ihmisiä tällä palsalla selvästikin joitain on, ehkä useitakin. En jaksa nyt vääntää asiasta, koska tuskinpa ymmärtäisit kuitenkaan, mutta minä en kaipaa tuollaista.
Parikin miespuolista tuttua on ollut sitä mieltä, että nainen on parhaimmillaan siinä 27-vuotiaana. Joten ehkä siinäkin makuasiassa on eroja ;) Jotkut mieltymykset muuttuvat ajan kanssa, siihen voi vaikuttaa vaikka elämänkokemus...
Voisikohan olla, että erilaisilla ihmisillä olisi erilaisia ajatuksia ja mieltymyksiä noistakin asioista..? atännä kirjoitti:
"Mutta mies jonka haluat on vahva, leveäharteinen, jykeväleukainen, maskuliinista energiaa uhkuva kykenevä sankari."
Ehkä vain provoilet, mutta jostain syystä epäilen, että olet ihan tosissasi... Koska tuolla tavalla suppeasti ajattevia ihmisiä tällä palsalla selvästikin joitain on, ehkä useitakin. En jaksa nyt vääntää asiasta, koska tuskinpa ymmärtäisit kuitenkaan, mutta minä en kaipaa tuollaista.
Parikin miespuolista tuttua on ollut sitä mieltä, että nainen on parhaimmillaan siinä 27-vuotiaana. Joten ehkä siinäkin makuasiassa on eroja ;) Jotkut mieltymykset muuttuvat ajan kanssa, siihen voi vaikuttaa vaikka elämänkokemus...
Voisikohan olla, että erilaisilla ihmisillä olisi erilaisia ajatuksia ja mieltymyksiä noistakin asioista..?"Ehkä vain provoilet, mutta jostain syystä epäilen, että olet ihan tosissasi... Koska tuolla tavalla suppeasti ajattevia ihmisiä tällä palsalla selvästikin joitain on, ehkä useitakin. En jaksa nyt vääntää asiasta, koska tuskinpa ymmärtäisit kuitenkaan, mutta minä en kaipaa tuollaista."
Ei helvetti taas! atännän mielestä kun on erimieltä = provoilua, on erimieltä = ei voi olla tosissaan, on eri mieltä = ajattelee suppeasti.
Sitten narttumaisesti ylentää itsensä väittämällä että tuskin toinen mitään edes ymmärtää. atännä ei varmasti kaipaa mitään omasta ajatusmaailmasta poikkeavaa.- 1212
atännä kirjoitti:
"Mutta mies jonka haluat on vahva, leveäharteinen, jykeväleukainen, maskuliinista energiaa uhkuva kykenevä sankari."
Voisikohan olla, että erilaisilla ihmisillä olisi erilaisia ajatuksia ja mieltymyksiä noistakin asioista..?Totta kai aina löytyy poikkeuksia.
Täytyy myös erottaa toisistaan keskivertonainen ja unelmanainen. Kun miehiä pyydettiin arvioimaan kaikenlaisia naisia, nuorin valittavissa oleva ikäluokka eli 20-22v oli ylivoimainen riippumatta miesten iästä. Sen sijaan Åbo Akademin tutkimuksessa kaiken ikäisten miesten unelmanainen oli 25v. Varmaankin se unelmanainen eli keskivertonaista terveellisemmin.
Eikä kannata luottaa miesten sanoihin tässä asiassa, koska miestä syyllistetään jos hän pitää nuoremmista. Jos tuttusi ovat alle 30v, ei ole niin radikaalia eroa hyvin säilyneen 28v unelmanaisen tai 22v unelmanaisen välillä. Mutta siinä vaiheessa kun mennään kolmen kympin yli, harvassa ovat miehet joiden mielestä oman ikäinen on nätein. - ATM-automaatti
No jospa ätännä sitten kertoo arvasiko 1212 oikein?
Miellyttääkö iso, vahva, leveäharteinen, jykeväleukainen, maskuliininen mies. Vai lyhyt, pieni, laiha siroleukainen mies? - Ex__PUA
super-atm kirjoitti:
"Ehkä vain provoilet, mutta jostain syystä epäilen, että olet ihan tosissasi... Koska tuolla tavalla suppeasti ajattevia ihmisiä tällä palsalla selvästikin joitain on, ehkä useitakin. En jaksa nyt vääntää asiasta, koska tuskinpa ymmärtäisit kuitenkaan, mutta minä en kaipaa tuollaista."
Ei helvetti taas! atännän mielestä kun on erimieltä = provoilua, on erimieltä = ei voi olla tosissaan, on eri mieltä = ajattelee suppeasti.
Sitten narttumaisesti ylentää itsensä väittämällä että tuskin toinen mitään edes ymmärtää. atännä ei varmasti kaipaa mitään omasta ajatusmaailmasta poikkeavaa.Juuri näin, kätevä tapa luikkia paskat housuissa karkuun debaatista, ja heilutella milloin mitäkin korttia.
Lyödäänkö vetoa, että tämäkin esiintyy avarakatseisena, ja näkökulmia ymmärtävänä modernina naisena? Ainakin niin kauan kun mielipide on oikea, poliittisesti korrekti ja mielellään vielä kyllin suuren joukon tukema (sinne voi mennä sekaan paniikin iskiessä). - Ex__PUA
atännä kirjoitti:
Maisema, luonto, tilanne, tapahtuma, tunne, elämänkokemuksen tuoma varmuus ja onnellisuus, naururypyt, kuluminen, tarina, hyvyys... Ihan mikä muukin voi olla kaunista, sellaista mikä koskettaa. Ihmisessäkin on siis erilaista kauneutta kuin pelkästään tuo pintakiilto... ja sekin hohkaa ulospäin." Ihmisessäkin on siis erilaista kauneutta kuin pelkästään tuo pintakiilto... ja sekin hohkaa ulospäin."
Näin sanovat kaikki rumat naiset. ;) - atännä
Super-atm:
Jos se on ylimielisyyttä, että olen eri mieltä 1212 kanssa siitä mistä MINÄ pidän, niin sitten olen ylimielinen ;D
1212:
Minua ei kiinnosta tilastot, vaan ihmiset. Erilaiset oikeat ihmiset, ei tilastoihmiset.
ATM-automaatti:
Ei. Ja ei. Ja ei. Et sitten lukenut tai ymmärtänyt kirjoituksiani...
Hyviä päivän jatkeita :) - Äädämi1111111
atännä kirjoitti:
Voisikohan olla, että erilaisilla ihmisillä olisi erilaisia ajatuksia ja mieltymyksiä noistakin asioista..?Ne feminismillä aivopestyt pillunnuolijaritarit ovat sinulle valehdelleet siitä 27 vuodesta. Oikeasti ne salaa haluaisivat kyrvillänsä lävistää 10 vuotta nuorempia.
- 1212
atännä kirjoitti:
Super-atm:
Jos se on ylimielisyyttä, että olen eri mieltä 1212 kanssa siitä mistä MINÄ pidän, niin sitten olen ylimielinen ;D
1212:
Minua ei kiinnosta tilastot, vaan ihmiset. Erilaiset oikeat ihmiset, ei tilastoihmiset.
ATM-automaatti:
Hyviä päivän jatkeita :)Olet ymmärtänyt väärin.
Tilastot kuvaavat toteutumaa. Ihmisten ei tarvitse miettiä tilastoja, tai edes analysoida mistä he pitävät. Esimerkiksi...
Nainen A ajattelee:
"se lyhyt ja luiseva mies on varmasti jonkun mieleen. Minä nyt vain pidän sellaisista vahvemmista, pidemmistä, leveäharteisista ja jykeväleukaisista miehistä"
Nainen B ajattelee:
"minulle luone on tärkein, sen perusteella valitsin mieheni joka nyt vain sattui olemaan vahva, pitkä, leveäharteinen ja jykeväleukainen"
Sitten huomaamme että myös naiset C, D, E ja F halusivat sen saman miehen. Mitä tästä tilastosta tulisi päätellä? atännä kirjoitti:
Super-atm:
1212:
ATM-automaatti:
Hyviä päivän jatkeita :)"Jos se on ylimielisyyttä, että olen eri mieltä 1212 kanssa siitä mistä MINÄ pidän, niin sitten olen ylimielinen ;D "
En puhunut ylimielisyydestä mitään. Mutta jos sellainen olet, niin ei sillä ominaisuudella kannattaisi ylpeillä.
- Ex__PUA
:D Hahaha!
Helkkarin hyvä!
PS. Olet tosi taitava piirtäjä, ja muutenkin selvästi tolkun miehiä. - daa_mi
Ahh.. naset eivät taida antaa sulle......hetken rauhaa XD
- flfkfkkfkf
Aatel jos kaikki maailman miehet sais vapaasti valita niin kaikki ottais 20vuotiaan. Kuinkahan moni vaihtais vaimonsa 20vuotiaaseen? Hmmm..
- RumaIhminen
Eikai se kauneus ole parisuhteessa pääasiassa? Mitä väliä sillä on, että on olemassa kauniita ja komeita ihmisiä? Eikai se rakkaus vaadi sellaista? Eikö rumilla ihmisillä ole nykyään tunteita? Siksikö on niin paljon yksinäisyyttä kun se ei ole sallittua?
- kaksplusviis
RumaIhminen kirjoitti:
Eikai se kauneus ole parisuhteessa pääasiassa? Mitä väliä sillä on, että on olemassa kauniita ja komeita ihmisiä? Eikai se rakkaus vaadi sellaista? Eikö rumilla ihmisillä ole nykyään tunteita? Siksikö on niin paljon yksinäisyyttä kun se ei ole sallittua?
Näköjään se on...
- Aikashyvä
Heh. Hiukset vaan lyhenee ja ilme vihastuu mitä enemmän ikää tulee :D
Ei helvetti tälle tulee repeiltyä aina :D Valitettavasti vaan suuri osa palstan miehistä oikeasti ajattelee näin.
- trolollooooo
Kuinkas vanha tää aloittaja on? Onko parhaat nuoruusvuodet vielä edessä? ;D
- huhih
Heh, aikuiset ätmikäiset täälä haaveilee joistain 15v tytöistä ;)
- bilanx
Hieno! Nyt tarvittaisiin miehistä sama - kuinka 20 v. tissiposki saavuttaa komeutensa lakipisteen 65-vuotiaana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134