Nyt ku molocci on saatu herätettytyä niin saataisko Apo takas tänne? Noiden luusereiden kaveriksi vois solon aktivoitua uudelleen! Saatais troikka tänne jauhaan evouskoa oiskein kunnolla! Noilta uutta avausta että saadaan nauraa! Uskaltaako enää? Eihän ne ku paras todiste on 500 yliopistoa! Mitä se kertoo?
Uskaltaako?
7
<50
Vastaukset
- Jyri_on_homo
Niin silloin saisimme lukea avauksia, joiden aiheet pohjautuvat tieteeseen ja älyyn. Kreationistit kun kirjoittavat tänne pelkästään homostelun haluistaan tai kreationismin valheista. Varsinkin mielenterveysongelmien ja alkoholismin vuoksi työkyvyttömyyseläkkeelle oleva Jehovan todistaja Jyri purkaa homoseksuaalisuutensa aiheuttamia turhaumia tänne palstalle. Raukka kun ei saa ilmeisesti ylipainonsa ja muutenkin vakavien ulkonäöllisten ongelmiensa vuoksi miestä edes rahalla. Toisaalta olen itse sitä mieltä, että hänen ulkonäköönsä liittyvät ongelmat ovat pikku juttu verrattuna hänen henkisiin ja mielenterveydellisiin ongelmiin.
Jehovan todistajuus on entisestään pahentanut näitä ongelmia. Jyri kärsii äärimmäisen pahoista harhoista, jotka saavat hänet kuvittelemaan olevansa kaikkitietävä ja erehtymätön. Yksi hänen keskeisistä harhoistaan on "Moderni tieteellinen kreationismi", joka perustuu Jyrin luuloihin, uskomuksiin ja iltapäivälehtien väärin ymmärtämiinsä juttuihin. Toinen keskeinen harha Jyrillä on se, että hän kuvittelee säälittävien ja mielenvikaisen avaustensa olevan hauskoja.
Sellainen kreationistien henkinen rappiotila ja mielenterveysongelmien rappiotila ei kyllä naurata. Varsinkaan Jyrin tilanne.- Jyrionmitäon
Niin,tämä Jyrin tapaus on säälittävä.Raukka on pukeutunut kyhäämäänsä kreationistiseen haarniskaan ja taistelee tuulimyllyjä vastaan ,joita hän nimittää evojotain-tyyliin.
Meidän ateistien olisi syytä lakata provosoimasta tuota kurjaa.
Kenties hän siitä rauhoittuisi ja saisi ehkä peräti kiinni reaalimaailmasta?
Ensin tietenkin kehuttuaan voittaneensa "shakkipelin".
Kyse tuskin on uskalluksesta vaan siitä, että tämä palsta on käynyt kuolettavan tylsäksi. Paikalla on enää pari homofoobista kreationistia, jotka avautuvat seksuaalitraumoistaan kevyesti trollahtavin avauksin. Joskus paikalla oli kreationisteja, jotka halusivat keskustella kreationismista ja tämä oli ihan opettavaista ja ennen kaikkea huvittavaa seurattavaa. Nyt kukaan ei enää tosissaan rohkene puolustamaan kreationismin taikauskoa, mikä on toki hienoa edistystä, mutta tekee myös koko palstan samalla tarpeettomaksi.
- ei.apina
Taikauskoiset evokit ovat väsyneet vanhoihin evoluutiosatuihin ja valheisiinsa koska täällä niitä ei ole otettu todesta.
ei.apina kirjoitti:
Taikauskoiset evokit ovat väsyneet vanhoihin evoluutiosatuihin ja valheisiinsa koska täällä niitä ei ole otettu todesta.
Kiitos pointtini selventämisestä. Tälläisiä hölmöjä uppoavasta laivasta kaikuvia hätähuutoja täällä enää kreationistit vain pystyvät möläyttelemään. Hyvä tietenkin niin.
- vesuviux
Vanellus kirjoitti:
Kiitos pointtini selventämisestä. Tälläisiä hölmöjä uppoavasta laivasta kaikuvia hätähuutoja täällä enää kreationistit vain pystyvät möläyttelemään. Hyvä tietenkin niin.
Teidän evoluutiolaivanne upposi kun se törmäsi kreationismiin. Nyt meressä kelluvat evokit ovat tyytyneet siihen että evoluutiosta ei olekaan mitään todisteita vaan se on vain yliluonnollinen satuteoria.
- evot_rules
vesuviux kirjoitti:
Teidän evoluutiolaivanne upposi kun se törmäsi kreationismiin. Nyt meressä kelluvat evokit ovat tyytyneet siihen että evoluutiosta ei olekaan mitään todisteita vaan se on vain yliluonnollinen satuteoria.
Et sitten kyennyt yhtään lapsellisempaa kommenttia kirjoittamaan jeesuksenmorsian? Jos et ole sattunut vajakki huomaamaan tämä kreationismi-palsta on täällä Suomi24:ssa kategoriassa uskonnot ja uskomukset.
Otan kyllä kreationismin vakavasti siinä vaiheessa kun tiedeyhteisö hyväksyy ensimmäisen vertaisarvioinnin tieteellisen julkaisun, jossa esitellään objektiivisia tutkimustuloksia, jotka tukevat kreationismin väitteitä. Toistaiseksi emme ole nähneet ensimmäistäkään sellaista julkaisua.
Ilman mitään tieteellistä näyttöä sinä jeesuksenmorsian olet typerä länkyttävä paskanjauhaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246