Oon 12-vuotta ja pelkään olevani raskaana:/ olen harrastanut seksiä mutta käytin poikaystäväni kanssa kumia. En uskalla puhua aiheesta äitini kanssa enkä ole kavereillekkaan kertonut. Minua väsyttää kokoajan vaikka nukkuisinki yön hyvin.... Vatsani on todella kipeä mutta rintani ovat normaalit. Kuukautiset olivat tässä kuussa mutta olin sängyssä vasta kuukautisten jälkeen. Paljonko raskaus testi keskimääein maksaa?
Oonko raskaana?!
Pelokasss
3
109
Vastaukset
- Naispari
Käypä kipinkapin apteekissa kysymässä hintaa ja nopsaan ettei raskaus etene liianpitkälle.Puhutaan parista kympistä varmaankin...jos haluat enempi kysellä asiasta kirjoittele minulle terhi.laikkonen@yahoo.com
- mömmi
Raskaustestejä saa apteekista alle 10 eurolla. Suurista marketeista löytyy usein myös. Tee raskaustesti kun seuraavien kuukautisten tulisi alkaa. Jos testaat liian aikaisin niin tulos voi olla väärä (eli mahdollinen raskaus ei näy).
- ei.oo.totta
Kuka urpo käy harrastaa seksii ton ikäsenä!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316