Etsin fiksua, mukavaa ja kivannäköistä miestä, jolla on toive tulla isäksi ja (mahdollisesti) jakaa vanhemmuutta ilman parisuhdetta, ja jolla on oma elämä kunnossa. Homo tai hetero, sillä ei ole väliä. Toimiva keskusteluyhteys asian liepeiltä näin ensi alkuun, meilitse yhteys ekvt07@gmail.com
Olen akateeminen, terveellistä elämää viettävä, kiva ja reipas sinkkunainen pääkaupunkiseudulta. Kummilapset ovat rakkaita ja lähellä sydäntä mutta se ei vielä riitä. Haluan biologisen kellon tikittäessä ainakin yrittää saada oman lapsen.
Toivotko tulevasi isäksi?
4
78
Vastaukset
- Taitaa-olla
Onko joku sienenlinko laittanut provon houkuttelemaan muita? Pitäis saada paskaa jakoon.
- OnneaEtsintään
onnea etsintään! :) löysin luovuttajan täältä, eli mukavatkin miehet lukee tätä palstaa! Ole tosi vaativa miehen suhteen, sillä joudutte olemaan tekemisissä koko lopun elämänne, ja altistat lapsesi kyseisen tyypin olemassa ololle. Hiljaa hyvä tulee :) itse oon tykännyt ainoan vanhemman roolista, kun saan tehdä kaikki päätökset yksin, muuttaa halutessaan toiselle paikkakunnalle, eikä tarvitse sopia säännöistä tai tapaamisista muiden kanssa, saati sopia elatusmaksuista ynnä muista.
Tsemppiä hakuun!- Vedä-käteen
Vittu sinä olet näitä samoja runkkareita. Tuollaisten toimesta kusen polttamia pikkareita katoaa jopa omilta äideiltänne.
- Neitipiipittää
Vedä-käteen kirjoitti:
Vittu sinä olet näitä samoja runkkareita. Tuollaisten toimesta kusen polttamia pikkareita katoaa jopa omilta äideiltänne.
Ristus mikä ääliö taitaa rassata asia ettei ole aiemmin huomannut sivustoa!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316