Noh onko tänä liikaa?

Gamer4Life

Elikkä mitäs sanotte ku tulee pelattua/istuttua koneella noin 4h-8h päivässä? Onko se teiän mielestä liikaa? Kyllähän se raja menee joskus ylikin :3 Mutta onko siis liikaa? Kiinnosti vaan

10

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyhkis

sama, kun ei vaan perkele ole muuta tekemistä kun ei ole vittu kavereitakaan

• tietokonenörttoi

ei, mulla meni kerran 12 tuntii hei ;)

• tytttö98

joo tota mä oon istunu koneella nyt 6viikkoa putkeen oikeestaan koko loman.. kun herään 12 nii siitä asti kello 3-4 yöllä eli 16h

• m0r00

oikeesti? :D en oo ainakaa kuullu tytöistä tommost :D

• 17vtyttö
        m0r00 kirjoitti:

oikeesti? :D en oo ainakaa kuullu tytöistä tommost :D

Meitsiki on pelannu melkein koko ikäni :]

Online kaverit tärkeempii ku IRL kaverit.

• Perussettiä

Tulihan tuota itekki pelattua semmoset 30h kolmeen päivään, mut nopeestihan siihen kyllästyy jos pitkään siinä koneen ääressä oleskelee. Ei siinä omasta mielestä mitään pahaa oo jos muistaa välillä käydä ulkona liikkumassa ja syö terveellisesti jne.

• Kissanlaatikko

Liian vähän pelaamista. Pelaa enemmän.

• Hämmentävä juttu tää et 2H maximissaa per päivä. Ite käytän tavoitteita eli tyylii käyn ulkona sen ja sen verran ja teen siellä tän ja ton verran. Esim. oon ulkona 3-4H päivä pyöräilemässä ja loppupäivän teen mitä huvittaa

• Laiskiainen__

Terveyden kannalta on liikaa. Kannattaa yrittää välillä edes pitää joku hyppelytauko, että saa veren kiertämään. Niin kuin itse muka tekisin. Pitäisi varmaan hankkia seisomapöytä niin voisin pelata välillä seisten. Istuminen on terveydelle yhtä haitallista kuin tupakointi. En ole laskenut, kaunako istun, mutta ihan liikaa se on.

• Niin, ei kai siitä pelaamisesta tai netissä olemisesta itsessään niinkään haittaa ole, vaan kyse on nimenomaan siitä istumisesta. Esimerkiksi toimistotyötä tekeviä varoitellaan jatkuvasti siitä, että 8 tuntia päivässä istumista on ihan liikaa. Vaikka ihminen olisinkin normaalipainoinen ja ihan hyväkuntoinen, niin silti liika istuminen ei tee hyvää vaan lamauttaa aineenvaihduntaa ja tuki- ja liikuntaelimiä. Paras vaihtoehto olisi varmasti olla koneella aina riittävän lyhyt pätkä kerrallaan ja tehdä välissä jotain muuta. Varsinkin jos käyt koulua tai opiskelet, jolloin päivän aikana tulee muutenkin istuttua paljon.

Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3647
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1909
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1537
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1483
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe