Eilen ipad 1 toimi normaalisti, tänään ei kytkeydy wlaniin, saan ilmoituksen
Wlan verkko toimii muilla koneilla, ipad ei toimi myöskään esim. kännyn wlanilla.
Wi-Fi on kokoajan "Ei yhteydessä" -tilassa.
Löydän useita verkkoja, mutta ei kytkeydy myöskään kännyn wlaniin
Olen sammuttanut ipadin hetkeksi mutta ei auttanut.
Osaisikohan joku auttaa....
Terveisin,
ipad 1 wifi lopetti toimintansa?
eetusa
4
119
Vastaukset
- bootilaa
Miksi vain hetkeksi olet sammuttanut, tee kokonainen boottaus.
- eetusa
ipad tuli kuntoon itsestään. Apple liikkeessä käydessäni kuulin että Applella on olut jotain häikkään omilla servereillään tms. ja moni muukin on törmännyt tänään saman ongelmaan. Ihme kun ei moista löytynyt Applen sivuilta vaan jotain keskustelupalstalta.
En muuten tiennyt että Applet keskustelee enin Applen serverin kanssa ennen nettiin pääsyä. Tuntuu joten haavoittuvalta.- boottilaa
Missä linkissä oli tuollaisesta?
- Ipatsiti
Pitää olla nettiyhteys ennenkuin iPadi keskustelee Applen serverin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766