Joop. Tässäpä näitä:
1. Oisko tää häkki ok 2-3 UROS rotalle?
http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hakit_aitaukset/rotan/rotta_80cm/197612
2. Onko hamppukuivike hyvä rotille? Pöliseekö, imeekö kosteuden hyvin tms?
3. Mitä kuiviketta itse suosittelet? Ja kuinka usein siivoat oman häkkisi?
4. Saako rotille antaa vähärasvaisia ja -sokerisia muroja herkuksi, esim riisimuroja ?
5. Mitä ruokaa suosit rotillasi? Mikä maistuu parhaiten, pelletit vai siemenseokset?
Ja kaikenlaiset vinkit, kokemukset ym ovat tervetulleita! :)
kysymyksiä! :)
2
275
Vastaukset
- Sedä
. Ihan hyvä :)
2. Riippuu merkistä. Osa kehuu paljon, se mitä itse kokeilin oli ihan hirveän pölyävää.
3. Mulla on Toa Lättiä vessalaatikoissa joita siivoilen päivittäin. Koko häkin pesen 1-2 viikon välein, ja riippikset pyykkään viikoittain.
4. Joo, melkein kaikkea voi antaa pieniä määriä. Itse annan koulutusherkuksi auringonkukan siemeniä. Ne on aika rasvaisia, mutta muuten luonnollista ja terveellistä purtavaa rotalle sopivassa määrin :)
5. Meillä on kuivaruokana Altromin. Pelletti on helpompi kun siementen kuorista ei tule sotkua ja rotat syö kaikki osat ruuasta. Rotat tykkää enemmän siemensekoituksen joistain osista, mutta yleensä osa siitä saa lojua kupissa kauan ennen kuin se syödään. Pelletti kyllä kelpaa, kun ei ole koko ajan muuta tarjolla. - rottapropleema
Kiitos paljon! Taas ollaan pikkuisen viisaampia... :')
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670