Mennyt muutaman viikko kortisonin noston jälkeen vitosesta 7,5 mg kun yölliset krampit pohkeissa herättää. Seuraava lääkäri vasta lokakuussa. Mikä avuksi yöllisiin kramppeihin ja mikä niitä aiheuttaa. Hypokortisolismi todettu reuman ohella. Alan olla jo tosi väsynyt unenpuutteeseen ja terkkarit ovat kesätauolla muutama sijainen paikalla.
Krampit pohkeissa
krampitpohkeissa
2
154
Vastaukset
- krampitpohkeissa
Ai niin ja olen syönyt magnesiumsitraattia jo monta kuukautta iltaisin eikä sekään auta.
- Anonyymi
Yötä vasten voi pyytää medrolia jos sinulla adrenal insuffiency tai addisonin tauti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423