Onko tuttua?.....Olen 50 v......vähän aikaa sitten otettu fsh ja oli 43 elikkä vaihtarithan ne jyrää.Hormonihoitoa en voi käyttää sairastamani veritulpan takia....mutta nuo nivelkivut.Lähinnä tuntuis siltä että joka nivel olis naulattu kiinni ja kivutta ei liikuta.Tässä on niin monenlaisia oireita käyty jo läpi.Pahin aika oli henkisesti esivaihtarit kun menkat tuli vielä mutta tuli miten sattu ja kesti miten sattui...sillon oli ahdistus hirveetä.Nyt enemmänkin painottuu tuonne fysiikan puolelle oireet.
Kivut kropassa
2
53
Vastaukset
- mjut
Harmi kun et voi käyttää hormonihoitoa, itse olen 45 v ja esivaihdevuodet on , minulla aloitettiin yhdistelmäehkäisypillerit ja sen siliän katosi polvikivut ja päänsäryt. Täällä varmaan muut osaisi suositella sinulle ravintolisiä jotka auttaisi , kun et voi hormonaalista hoitoa käyttää. Tsemppiä sinulle, samassa veneessä tässä kaikki naiset ollaan.
- liipalaapa50
On aika lailla kielletty luontaistuotteetkin kun on pysyvä marevan lääkitys.Kyllä tässä on saanut sitä "suomalaista sisua " käyttää aika lailla kun luomuna mennään.Karmeinta oli se menkkojen heittely aika..siinä heitteli kyllä pääkin.Nyt sitten on sellanen "tulehen tuijottaja" fiilis......ei onneks ahista mutta ei muutakaan virettä pääkopassa ole.Reilu viikko sitten aloitn venlafaksiinin kun mieliala alkoi vetää niin pohjamutia......kun ei hormonihoitoa voi käyttää niin jotain muuta oli otettava tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647