Hei. Olen 18.v ja kesän jälkeen alkaa vika vuosi amiksessa.
Korean kieli on kiinnostanut tosi pitkään.
Olen koittanut sitä netissä opiskella, mutta en ole mitään hyvää paikkaa löytänyt.
''Learn Korea online''
Jos ostaisin Kirjakaupasta kaikkia erinlaisia Korean opiskelu kirjoja niin en varmaan aina pystyisi keskittymään opiskeluun tai sit en vaa tiedä mitä kantsis ostaa koska olen aloittelija.
Olen katsellut voisiko Suomessa (Mieluiten Tampereella) opiskella Koreaa/mennä joillekin kurseille.
Löysin että Helsingissä voi jossain paikoissa jotain opiskella? (Ite asun Tampereella) mutta jos opiskelisin Helsingissä niin en ole varma mihin kantsisi/pystyisin hakea opiskelemaan Korean kieltä?
Ja missä Tampereella voi opiskella kieliä? Jos ehdottaisi joskus Korean kielen kurssia..
Koska Helsinki voisi olla vasta 2 vaihtoehto..
Olen nyt aika hukassa ja apua tarvitsisin.
Kiitos! :)
Korean opiskelu..?
7
316
Vastaukset
- äåpölo
Tampereella voi opiskella kieliä kuka vain Tampereen työväenopistossa. Tarjonta on runsas. En tiedä, onko koreaa. Ensi syyslukukauden ohjelma varmaankin on jo valmis. Kurssien hinnat ovat kohtuulliset.
Monestakin syystä opettaja on melkein välttämätön uuden kielen opiskelun alussa. Muuten ei opi kunnollista ääntämistäkään. Onnea opiskeluun!- Saranghaee2456
Katsoin Tampereen Työväenopiston kieli tarjontaa. Siellä oli muita Aasialisia kieliä mutta ei Koreaa valitettavasti.
Pitää keksiä jotain...Kiitos! - Saranghaee2456
Saranghaee2456 kirjoitti:
Katsoin Tampereen Työväenopiston kieli tarjontaa. Siellä oli muita Aasialisia kieliä mutta ei Koreaa valitettavasti.
Pitää keksiä jotain...Kiitos!Aasialaisia*
- Saranghaee2456
Aasialaisia*
- Saranghaee2456
Aasialaisia*
Oletko löytänyt ja miksi Korea? Onnea vaan.
- Saranghaee2456
En. Ja koska tykkään Korean kielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893