suomi24 rehvien "viesti luettu"

Eli ko on plussa ostettu, niin näkee onko vastapuoli lukassut viestisi.

Ymmyrskäinen kuuluukin; Oletteko huomanneet että välillä on vain "Luettu" ja välillä perässä on päivämäätä ja kellonaika? Mistäköhän moinen johtuu? Olisko että jos pelkkä luettu, niin viesti on männy roskiin taikka arkiston puolelle.

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulipuli

Mielestäni ne jollain tapaa luetaan / merkitään luetuksi aina kun viesti jossain puitteissa "käsitellään" mut onkohan kukaan edes ajatellut et osa naisten profiileista voisi olla tekaistuja. Miehiä on niin paljon enemmin liikenteessä ettei tarvitse kuin huolehtia riittävästä määrästä naisia. Esimerkkinä villien aikojen puhelinpalvelut missä palkattuja jututtajia oli mukana ja samalta paikka kunnalta mistä mieskin.

• Jokaisessa deittipalvelussa noit feikki profiileja tullee vastaan. Ei ole mittään uutta.

• postimies.pate

Meinaatko, että viesti on luettu ja ihmettelet sitä, kun et saa siihen vastausta? Sitä vastausta saat kuule odottaa maailman tappiin. Roskiin menee miesten viestit, jos et ole naisen mielestä komea mies isolla M:llä.

• Oletus kuule onkin että roskiin männee dellasset viestit joiden lähettäjä ei nappaa.

Ihmettelin vain tuota eroa viesti luettu ja viesti luettu pp.kk.vvvv tt.mm, sekä mistä tämmönen johtuu.

• omaveikkaus

Veikkaisin että kyse on vaan siitä, että luettu teksti tulee heti lukemisen jälkeen. Luettu pvm teksti tulee sitten kun viestin lukemisesta on vaikka päivä aikaa tms. En tiedä. Mutta ei tuo varmaan kovin oleellinen tieto ole?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe