Olen töissä porukassa, jossa on vain miehiä, tähän asti se on ollut ihan OK. Mutta nyt tilanne on muuttunut, en osaa suhtautua asiaan enää yhtä luontevasti. Olen alkanut nähdä unta, joka on toistunut jo muutaman kerran. Unessa yksi työkaveri etsii minua, että voisi antaa selkäsaunan. Minä jopa näen kuinka hän kulkee monihaaraisen koivupiiskan kanssa ympäriinsä ja minä joudun olemaan piilossa.
Lapsuudesta en muista mitään piiska-asioita sattuneen kohdalleni, mutta naapurin pojan selkäsauna on vuosien jälkeen noussut muistikuviin. Olin hyvän matkaa toisellakymmenellä, kun satuin näkemään, kuinka ikäistäni napurin poikaa vietiin sisälle. Avoimesta ikkunasta alkoi kuulua pojan hätääntynyttä puhetta ja marinaa. Tajusin kyllä, että siellä valmisteltiin piiskausta ja kohta sen paljasti sisältä kuuluva parku. Jossain vaiheessa murrosikää, tuo piiskaaminen alkoi kiehtoa minua niin paljon, että mietin mitä minun pitäisi rötöstellä, että joutuisin kaverin isän kuritettavaksi.
Aikuisiällä en ole huomannut minkäänlaista kiinnostusta asiaan. Jotkut sanovat, että enneunen näkee monta kertaa, itse uskon, että uni tulee alitajunnan peloista tai toiveista. Mutta tuon työkaverin kohtaaminen nolottaa.
Homoeroottinen uni
Enne-uni-vai-pelko
0
313
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479