Homoeroottinen uni

Enne-uni-vai-pelko

Olen töissä porukassa, jossa on vain miehiä, tähän asti se on ollut ihan OK. Mutta nyt tilanne on muuttunut, en osaa suhtautua asiaan enää yhtä luontevasti. Olen alkanut nähdä unta, joka on toistunut jo muutaman kerran. Unessa yksi työkaveri etsii minua, että voisi antaa selkäsaunan. Minä jopa näen kuinka hän kulkee monihaaraisen koivupiiskan kanssa ympäriinsä ja minä joudun olemaan piilossa.

Lapsuudesta en muista mitään piiska-asioita sattuneen kohdalleni, mutta naapurin pojan selkäsauna on vuosien jälkeen noussut muistikuviin. Olin hyvän matkaa toisellakymmenellä, kun satuin näkemään, kuinka ikäistäni napurin poikaa vietiin sisälle. Avoimesta ikkunasta alkoi kuulua pojan hätääntynyttä puhetta ja marinaa. Tajusin kyllä, että siellä valmisteltiin piiskausta ja kohta sen paljasti sisältä kuuluva parku. Jossain vaiheessa murrosikää, tuo piiskaaminen alkoi kiehtoa minua niin paljon, että mietin mitä minun pitäisi rötöstellä, että joutuisin kaverin isän kuritettavaksi.

Aikuisiällä en ole huomannut minkäänlaista kiinnostusta asiaan. Jotkut sanovat, että enneunen näkee monta kertaa, itse uskon, että uni tulee alitajunnan peloista tai toiveista. Mutta tuon työkaverin kohtaaminen nolottaa.

0

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        87
        3277
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        62
        3027
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        433
        2520
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        80
        2303
      5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        80
        2303
      6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        96
        2056
      7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
        Ikävä
        36
        1903
      8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1646
      9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        20
        1643
      10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        31
        1479
      Aihe