Tahtoisin hyviä vinkkejä siitä kuinka pientä koiraa voisi turvallisesti kuljettaa moottori-pyörällä! Koira on nuori monirotuinen, emä chihuahua, ja pyörä 750 custom. Itse olenkin kuskina, joten "kiinnipitäjää" ei ole. Kiitos etukääteen!
koira kyytiin
7
1988
Vastaukset
Jättää hurtta kotiin.
Takapoksissa olis kyllä ideaa.
Semmonen reikä poksiin että pää mahtuu ulos ja sitten väsäät lentäjälasit ja nahkakypärän ja ehkä vielä huivin kaulaan niin takaan että pääset kympin uutisten loppukevennykseen.
Ite olen myös tämmöstä aatellut kääpiönauskujen kanssa.- motoristo
Piskin ja moottorpyörän omistajana - en suosittele. Koira ei ehkä pelkää, jos se saa rauhassa tottua, mutta se haluaa katsella ja kuunnella, ja edes ihmisen silmät ja korvat eivät kestä ajoviimaa ilman kunnon kypärää. Koiran korvat ovat superherkät.
Jos olet eri mieltä, hanki Bagsterin tankkilaukku joka sopii pikkukoirille. joku takahärveli on olemassa keskikokoisille.
Mainitsinko jo, etten suosittele :)
- Kuutoskone
Tampereella ainakin oli joku vuosi sitten moottoripyöräilevä koira, saattaa olla edelleen. Aamulehdessi siitä oli pieni juttu. Koiran rotua en muista, mutta isäntänsä ajeli Harleylla. Koira oli niin pieni, että mahtui isäntänsä nahkatakin sisään ja tykkäsi menosta. Oli kuulemma tikkana paikalla kun kuuli pyörää käynnistettävän. Isäntänsä painotti, etteivät koiran korvat kestä lainkaan vetoa. Oli hankkinut kaverilleen pienen lentäjänlakin, niistä rilleistä en muista, mutta saattoi olla semmoisetkin.
Vähän kyllä hirvittää, josko niin vilkas kaveri pelkän takin sisällä pysyisi? Mutta tankkilaukku pienelle koiralle ja semmoinen luukku tai kaulapantalenksu, ettei pääse karkuun ja korvat suojaan. Eiköhän onnistu. Paitsi että miten pärjää kurveissa, koska tykkää seistä? Tarpeeksi toppausta laukun pohjalle ja seinämiin, ettei satuta itseään jos kaatuu?- WixTeller
Rovaniemellä näin noin 20 vuotta sitten motoristin jolla oli koira kyydissä. Koira istui takana jonkin asteen korissa, päässä oli nahkakypärä ja lentäjän lasit päässä. Ihmisillä oli ainakin hauskaa katsoa ks. parin menoa.
- Arttu99
Mulla on Westie ollut kyydissä ja hyvin menee...
Kawan 10R ja Bagsterin laukku. Tzekkaa http://www.bagster.com/fr/moto/sellerie.php
Ps. mun koira ainakin rakastaa kun saa olla kyydissä ...- marina..
Arttu99 kirjoitti:
http://www.bagster.com/fr/moto/catalogue-zoom.php?id_moto=4040&code=819B1&idprod=13
...kaikista neuvoista,ja hyvää uutta vuotta teille kaikille!! Ajakaa varovasti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773