Vinkkejä normaalipainoisen laihduttamiseen

apua1

Tavoitteena minulla olisi noin viidestä kilosta eteenpäin saada pois, mutta olen kokenut sen hankalaksi koska olen kuitenkin ihan normaalipainoinen mutta pelikuva ei miellytä koska rasvaa on silti kertynyt sisäreisiin ja mahaan ja allitkin löytyy. En löydä muuta keinoa niiden pois saamiseen kuin laihduttaminen tietenkin. Kaipailisin neuvoja, koska paino ei yhtään liiku alas päin eikä ainakaan vielä tuloksia ole havaittavissa vaikka kunnon hikijumppia olen vedellyt. Motivaatio on todella alhainen tämän takia. Ja siis ihan normaalia kotiruokaa syön, mutta ruokarytmi ei todellakaan ole tasainen.

Pituudeltani olen siis noin 170cm tai päälle ja painoltani noin 58 kilosta alas päin.

Kaipailen vinkkejä teiltä viisailta! ☺

4

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua1

Up!

• jaaajajajja

En osaa auttaa :/

• ehkänäin

1) Tasainen ruokarytmi ja tarpeeksi ruokaa.
      2) Maltilliset annoskoot (tulee tuon ruokarytmin mukana). Mä olen itse havainnut hyväksi syödä neljä tasakokoista ateriaa päivän aikana, eikä mulla ole esimerkiksi erikseen aamupalaruokia tms. Aamulla saattaa mennä munakas tai aivan hyvin edellispäivän päivällisen jämät.
      3) Tarpeeksi lepoa ja unta. Mä nukun 8 tuntia yössä enkä tingi unesta edes liikunnan vuoksi.
      4) Punttitreeni, kunnon painoilla ja isoilla perusliikkeillä.

Tuossa on ehkä neljä tärkeintä kohtaa, jotka mulla on toiminut. Mun ruokavalio on myös viljaton ja pitkälle maidoton (ei laihduttamisen vuoksi, vaan muista syistä), mutta en tiedä kuinka paljon tuolla on sitten ollut vaikutusta.

• Tässäohje

Pituus ja paino sinulla ok. Kun olet mielestäsi läski ja löysää siellä täällä,niin olet nk laiha läski. Ei muuta kun punttikselle, jumppaamaan ja kaikenlaista liikuntaa harrastamaan, että saat vartalosi kiinteytymään. Laihduttaa ei todellakaan kannata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe