Tavoitteena minulla olisi noin viidestä kilosta eteenpäin saada pois, mutta olen kokenut sen hankalaksi koska olen kuitenkin ihan normaalipainoinen mutta pelikuva ei miellytä koska rasvaa on silti kertynyt sisäreisiin ja mahaan ja allitkin löytyy. En löydä muuta keinoa niiden pois saamiseen kuin laihduttaminen tietenkin. Kaipailisin neuvoja, koska paino ei yhtään liiku alas päin eikä ainakaan vielä tuloksia ole havaittavissa vaikka kunnon hikijumppia olen vedellyt. Motivaatio on todella alhainen tämän takia. Ja siis ihan normaalia kotiruokaa syön, mutta ruokarytmi ei todellakaan ole tasainen.
Pituudeltani olen siis noin 170cm tai päälle ja painoltani noin 58 kilosta alas päin.
Kaipailen vinkkejä teiltä viisailta! ☺
Vinkkejä normaalipainoisen laihduttamiseen
4
57
Vastaukset
- apua1
Up!
- jaaajajajja
En osaa auttaa :/
- ehkänäin
1) Tasainen ruokarytmi ja tarpeeksi ruokaa.
2) Maltilliset annoskoot (tulee tuon ruokarytmin mukana). Mä olen itse havainnut hyväksi syödä neljä tasakokoista ateriaa päivän aikana, eikä mulla ole esimerkiksi erikseen aamupalaruokia tms. Aamulla saattaa mennä munakas tai aivan hyvin edellispäivän päivällisen jämät.
3) Tarpeeksi lepoa ja unta. Mä nukun 8 tuntia yössä enkä tingi unesta edes liikunnan vuoksi.
4) Punttitreeni, kunnon painoilla ja isoilla perusliikkeillä.
Tuossa on ehkä neljä tärkeintä kohtaa, jotka mulla on toiminut. Mun ruokavalio on myös viljaton ja pitkälle maidoton (ei laihduttamisen vuoksi, vaan muista syistä), mutta en tiedä kuinka paljon tuolla on sitten ollut vaikutusta. - Tässäohje
Pituus ja paino sinulla ok. Kun olet mielestäsi läski ja löysää siellä täällä,niin olet nk laiha läski. Ei muuta kun punttikselle, jumppaamaan ja kaikenlaista liikuntaa harrastamaan, että saat vartalosi kiinteytymään. Laihduttaa ei todellakaan kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716