Epäilen, että sain sovelluskaupasta jonkin viruksen tms. tablettiini. Latasin sieltä pelin, mutta sellaista ei koneeseeni koskaan tullut, vaan vain jokin kuva galleriaan, joten epäilen, että latasin jotain, mitä ei olisi kannattanut. Miten saisin kaikki tiedot pois tabletista ja laitteen siihen tilaan, missä se oli kun ostin? Onko tämä mahdollista? Auttaako se?
miten poistaa kaikki tiedot ja "aloittaa alusta"
10
807
Vastaukset
- apuapapuapua
Ja laite on siis Lenovo IdeaTab S6000H 10,1".
- fdsafdsa
Ihan niinkuin ohjeissa lukee
- silläpä
Tehdasasetusten palautuksella.
- apuapapuapu
Ei ole mitään ohjeita missään. Pakkauksessa ei ole, eikä netissä. Mistä valikosta tuon saa tehtyä?
- sieltäonnistuu
Varmuuskopioi ja palauta
- lemppuvaan
Toimisikohan tämä. Sammuta laite, käynnistä laite painamlla volume ylös ja samaan aikaan virtapainiketta, pitäsi tulla valikko josta valkataan recovery mode ja sieltä factrory reset jne.
- kannu
Olisiko siellä Lenovon asetuksissa " Tehdasasetusten palautus"?
Ainakin tuo minun Antero Von Rupsutin sellaisen sissuksistaan löytää. - sieltäsamasta
Varmuuskopioi ja palauta kohdasta edelleen
- Ei_androidissa
Toimii Windows tabuissa mutta kyse on mobiili androidista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804