Moikka!
Mulla olis myynnissä Polaroid kamera. Se on Polaroid Supercolor 635 cl. Alkuperäispakkauksessa ja uskoakseni täysin käyttämätön. Minkähänlaista hintaa tällaisesta voisi pyytää. Ja olisikohan joku kiinnostunut sen ostamaan :-)
Polaroid Supercolor 635 CL
4
453
Vastaukset
- pari_kuvaa_ottanut
En ole kiinnostunut ostamaan, mutta kyllä siitä ainakin satasen kehtaa pyytää, jos on todellakin siis lähes koskematon. Ostajia voi löytyä paremmin kuin monille muille filmikameroille, koska sehän on vähän kuin tulostin digimaailmassa. Filmiäkin vielä valmistetaan. (Vähän ihmettelen, etkö itse osaa hintatietoja googlata?)
- thndfbgfsf
Pyydä korkeintaan 75 euroa, mutta älä odota ihmeitä.
- Pidä-tallessa
Muutamia kymmeniä vuosia, jos se tosiaan on tehdas-uusi ja paketissa.
Voi olla 50v kuluttua aika arvokas. - PotentiaalinenOstaja1
Hei! Mahtaako olla vielä myynnissä? Olisin nimittäin halukas ostamaan. Hinnasta voi neuvotella, mutta 50 euroa olisin valmis maksamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647