Hei,
Itselläni on käytössä PS3 ja siinä on spotifysovellus, aikaisemmin ei ollut mitään ongelmaa sen kanssa mutta yhtäkkiä ei yhdistäkkään spotifyyn. Sovellusta avattaessa tulee ilmoitus "virhe muodostettaessa yhteyttä Playstation networkiin. Yritä myöhemmin uudelleen."
Olen koittanut ladata sovelluksen muutaman kerran, kirjautunut ulos ja sisään PSN tunnuksilla sekä sovellusta avattaessa olen aina sisäänkirjautunut. Tarkistanut puhelimesta että asetus on päällä jolla sen saa yhdistettyä PS:ään.
Mikähän olisi neuvoksi ? En ainakaan äkkiseltään löytänyt netin kautta mitään.
PS3 ja spotify ongelma
7
1691
Vastaukset
- humiko_san
kokeile vielä kirjautumalla spotifyn sivuille pc ja kirjaudu ulos kaikista laitteista(?), ja ehkä vain aika parantaa sony kun on kumppanina lol.
- Musamies79
Laita kännykän spotifystä biisi soimaan ja sitten asetuksiin ja valitse "spotify connect". sitten laita ps3:sen spotify päälle. PS3:n pitäisi ilmestyä valittavaksi kännykkään. Valitse se ja biisi siirtyy pleikkariin soimaan. sitten voit käyttää ps3:spotifyä normaalisti. Molempien pitää olla samassa verkossa. Siis kännykän wifi;n kautta samassa reitittimessä. Miksi tämä homma toimii näin, on mysteeri. Luin tämän joltain englanninkieliseltä foorumilta...
- simpppe
Mä taistelin monta päivää sen kanssa myös, kaikki muut (netflix ym) toimi, mut spotify herjas ettei ps networkiin saa yhteyttä. Kirjauduin networkista ulos ja käynnistin spotifyn, siinä spotifyn käynnistyksen hteydessä kun kirjauduin uudelleen sisään, alkoi spotify toimia :)
- xBoxok
Haistakaahan paska Sony on vaan vitun perseestä
- Sheriffi69
Kiitoksia vinkistä. Toimii juurikin niin että laittaa biisin soimaan puhelimesta ja sitten avaa ps3 spotifyn jonka jälkeen valitsee kännykästä laitteeksi ps3
- Tympääntynyt
Onko kenelläkään ollut sellaista ongelmaa, että vaikka spotify on yhdistetty puhelimen kautta pleikkaan niin se toimii ok noin puolisen tuntia ja sit koko pleikka jämähtää aivan täysin?! Ei pysty ohjaimella tekee mitään vaan pakko sammuttaa väkisin.. Musiikki soi kyllä puhelimessa tämänkin aikana
- ehkäauttoiehkäei
Et välttämät voi olla kirjautunut samanaikaisesti useaan app. yhdellä tunnuksella. Kuuntele joko ps3 spotify app. kautta tai puhelimen app.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416