Rakastuin n. 1,5 vuotta sitten ihanaan naiseen. Ajattelin jopa oikean perheen perustamista ehkä ekan kerran elämässäni, hän on minulle todella tärkeä ja rakas. Nainen katosi nelisen viikkoa sitten yhtä äkkiä kuin sormia napsauttamalla, nyt ei vastaa puheluihin tai viesteihin. Hän sanoi tarvitsevansa aikaa ja ettei jaksa, silti hänellä oli paha olla ja vaikeaa niinkuin minullakin. Olen koittanut saada häneen yhteyden ja pyytänyt että puhuttaisiin asioista, vaikka emme yhteen palaisikaan (mitä en tietenkään toivo) pitäisi asioihin saada joku selvyys. Mietin aamusta iltaan ja illasta aamuun mitä tein väärin, onko vika minun, mitä pitäisi tehda asian korjaamiseksi... olen mielestäni ollut aina melko vahva ja määrätietonen ihminen, mutta tämä nainen on ajanut minut melkoiseen umpikujaan, rakastan ja kaipaan häntä kovasti. Kulta rakas palaisitpa kotiin toivon sitä koko sydämmestäni!!!
Voisinpa saada ajan kanssasi takaisin
3
140
Vastaukset
- hanskattiskiin
Tuskin vika sinussa on. Et varmaankaan ole tehnyt mitään väärin. Nainen on vaan epävarma ja ei ole sinut itsensä, tunteidensa ja tekojensa kanssa. That´s it. Sellaisia ne naiset ovat, epävarmoja ja hankalia. Otan osaa. Tuollaisen naisen kanssa on hankala ja toisinaan mahdoton elää. Todennäköisesti tuosta ei tule mitään, hän ei halua ehkä sinua tarpeeksi, ei tiedä mitä haluaa tai kuvittelee löytävänsä vierelleen vielä paremman kuin sinä (vaikka ei löydäkään) ja pitää vain varalla sinua. Valmistaudu eroon.
- Murheenmurtama
Onhan tässä kaikkeen valmistauduttu kyllä ja ehkä siksi tämä ahdistaakin niin kovasti. En ollut ajatellut mitään tähän viittaavaakaan asia tuli mulle melko yllääyksenä, mutta eikö silti pitäisi asioista keskustella olkoon se päätös sen jälkeen mikä tahansa ei ole kiva elää ja miettiä asiaa joka hetki. Kaipaan ja rakastan häntä kovasti, en osaa tukahduttaa tunteitani, enkä tiedä osaako hänkään, mutta kadonnut on kartalta silti. Jos kyseinen ihminen nyt itsensä tunnistaa tästä soita toki mulle (tiet kyl kelle) rohkeasti ni puhutaan...
Hei Murheenmurtama
Ikävä tilanne tuo, jossa joudut elämään. En ihmettele, että ahdistaa. Kyllä, olen samaa mieltä kuin sinä, että asioista pitäisi keskustella. Nyt kumppanillasi on joku syy, jonka takia hän ei vastaa sinulle, niin ihmeellistä kuin se onkin ja käsittämätöntä. Toivottavasti saat jonkun selvyyden asiaan, mahdollisimman pian. Jos suhde nyt sitten päättyy eroon, toivon ettet ihan kokonaan kuitenkaan menetä luottamustasi ihmisiin vaikka tämä kova paikka onkin.
Lämpimin ajatuksin,
Pirkko-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657