Talvikon poikasia?

talvikkofani

Meillä on siis noin 11 kk vanhat talvikot (tyttö ja poika, ostettu eläinkaupasta), jotka eivät ole sisaruksia, ja haluaisimme teettää niillä poikueen :) olisi pari kysymystä.
1. onko 11 kk vanha naaras liian vanha lisääntymään? Tuleeko vanhoille synnytyskomplikaatioita? Sillä ei ole aiemmin tehty poikasia.
2. Mitä ruokaa niille olisi hyvä antaa kun ne asustaa yhdessä? Lähinnä naarasta ajatellen...
3. Tappeleeko uros ja naaras? Miten ne kannattaisi yhdistää?
4. Voiko poikasia jotenkin rekisteröidä, jos isää tai äitiä ei ole rekisteröity?
5. Voiko poikasia asuttaa yhdessä? Uroksia yhdessä ja naaraita yhdessä? Tappelevatko ne herkästi?

Kiitos jos vastaatte keskustelkaamme ystävällismielisesti :) mielellään voi myös kertoa muita asioita mitä en ole kysynyt ja mitä olisi hyvä tietää!

1

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihyväidea

Jos kysymyksiä löytyy noinkin paljon ja noinkin perustavanlaatuisissa asioissa, niin ette missään nimessä ole valmiita kasvattamaan poikuetta, joten unohtakaa se tällä erää. Siihen tarvitaan paljon enemmän perustietoja, jotka ovat kyllä opiskeltavissa, joten siitä vain opiskelemaan.

Eläinkaupasta ostetuilla hamstereilla ei ole vastuullista teetättää poikasia, jos ette ole saaneet niille papereita tai edes jotain tietoa suvusta. Ette tiedä yhtään mitään siitä, mitä niiden suvussa voi piillä tai siitä, josko löytyisi syy siihen, miksi hamstereitanne ei tulisi kasvatukseen käyttää. Ja usko pois; niitä syitä voi olla vaikka kuinka paljon, joten se mahdollisuus on ehdottomasti otettava huomioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60