On naisen kiertoilmaus sille, ettei miehen markkina-arvo ole tarpeeksi korkea.
Miehen seurustelemattomuus
4
<50
Vastaukset
- 298
Höpö höpö. Kokemattomuus tekee miehestä usein kömpelön ja hiljaisen naisen kanssa. Muuta negatiivista siinä ei ole.
Ei ollut kovin korkealentoinen tämä ajatuspajasi ajatus. En itse asiassa edes ymmärtänyt sitä. Kiertoilmaus? Kuka ilmaisee, miksi ja missä yhteydessä?
Nuorena seurustelemattomuus on ihan normaali olotila, mutta kuten olen ennenkin myöntänyt: jos oman ikäluokkani mies kertoo, ettei ole koskaan ollut parisuhteessa, niin pidän sitä kyllä aika kummallisena (siis olettaen, että hän olisi halunnut/haluaisi parisuhteen). Joko hänen elämäntapansa ja arvomaailmansa ovat valtavirrasta poikkeavia tai sitten hänellä on jokin persoonallisuuden piirre, joka tekee mahdottomaksi läheiset ihmissuhteet. Se, että hän "ei ole kelvannut naisille" on seuraus, ei syy. Ja ei, rumuus ei edelleenkään ole syy. Rumat ihmiset ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat siinä missä muutkin.No en ole ikinä seurustellut kun en ole ihmeemmin siihen pyrkinytkään.
Saa minua pitää kummallisena, ei se ole minulta pois. Nyt haluaisin seurustelusuhteen. Kaikki nimittäin tulee elämässä ajallaan ja kaikki eivät seurustele heti alakoulusta alkaen. Se miten sinä olet elänyt ei tarkoita, että itse kaipaisin vastaavaa elämää, eikä myöskään sitä, että haluaisin olla sinä.rebelfly83 kirjoitti:
No en ole ikinä seurustellut kun en ole ihmeemmin siihen pyrkinytkään.
Saa minua pitää kummallisena, ei se ole minulta pois. Nyt haluaisin seurustelusuhteen. Kaikki nimittäin tulee elämässä ajallaan ja kaikki eivät seurustele heti alakoulusta alkaen. Se miten sinä olet elänyt ei tarkoita, että itse kaipaisin vastaavaa elämää, eikä myöskään sitä, että haluaisin olla sinä.Minäkään en ole koskaan ihmeemmin pyrkinyt parisuhteeseen, mutta kyllä mulla sitten riittää noita helkan mainitsemia vikojakin. Naisille on kuitenkin aina vaikea käsittää että vaikka mies ei olisikaan täysi friikki niin parisuhdekokemattomana pysyminen on huomattavasti helpompaa kuin naiselle koska naiset eivät ole niin aktiivisesti miehiä iskemässä. Jos poikket edes hieman valtavirrasta, et ole kummemman näköinen etkä etsi parisuhdetta aktiivisesti niin saat kyllä olla aivan rauhassa vaikka kuinka hyvä mies olisitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124