Luonnollisen lain nojalla, vanhemmalla on oikeutta hoitaa lastaan KOTONA.
Naiselle ei koskaan riitä, kun naapurin keski ikäiset ÄMMÄT työntävät neniä toisten nuorten elämään. He soittavat sossuhakaristeja. Millä oikeudella he ovat paremmat vanhemmat vieraalle lapselle?
Eikös elämä ole virheiden tekoa? Myös Ämmillä, joilla vittumunia enää ole? Älä työnnä nenääsi, akka, vaan lähde Espanjaan.
Älköön mikään ÄMMÄ tulkoon lapseni lähelle!!! Kun Suomessa on niin kiva järjestelmä. Mitä ämmiä vaivaa? Hoitakaa omia pentujaan, eikä muiden.
MINULLA ON OIKEUTTA HOITAA LASTANI KOTONA
vittujooo
3
92
Vastaukset
- outoontämä
Kielenkäyttösi kuvaa sinut hyvin. Kaikkea hyvää.
- lapsiturvaan
En ihmettele, jos tämän henkilön nuoren asioihin puututaan. Kenties sijoitus olisi paikallaan.
- gribber
kielenkäyttöni on sinua varten joka teit rikkeen. myös kommenttisi kuvaa asenteesi nuorta perhettä kohtaan. ei mitään uutta siis. mutta jos tulet lapseni lähelle, niin pudotkoon jalkasi kaivoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647