Nii miten luulette saavanne naistakaan?
Jos ette saa ees töitäkään...
18
<50
Vastaukset
- eihelvettisentään
Tään piti johtaa johonkin järkevään keskusteluun???
Kyllä mä ainakin olen töissä.
- 1utelias
Oletko alkanu poltella ganjaa kun nyt silmät niin punasina?
1utelias kirjoitti:
Oletko alkanu poltella ganjaa kun nyt silmät niin punasina?
Nukkunut liian vähän.
- ätmi30
Olin töissä mutta sain potkut koska sanoin pomolle että olen neitsyt.
- Anonyymi
mitäs sanoit
- ätmioon
miten päättelit, että pitää olla työtön ollakseen ätmi? Kyllä sitä töissä käydään
Nainen on helpompi saada kuin työ.
- Anonyymi
En sanoisi noin.
T. Naiseton DI
Töitä tekisin jos saisin, mutta en ikinä halua olla "normaali". Sitä paitsi elättelen yhä toivoa että työtönkin mies voi saada parisuhteen ja että tästäkin maasta löytyy naisia jolle merkitsee muut asiat enemmän kuin tulot. Mutta sekä työn että parisuhteen etsimisessä pätee sääntö että ilman kokemusta on vaikea saada sitä kokemusta.
- Nih_h
Moni tatuoitu paska on työtön, mutta saa silti koko ajan pillua
- Anonyymi
Sillä on maskuliinista seksuaalista karismaa ja se panee hyvin!
- Anonyymi
En minä kuvittele saavani.
- Anonyymi
Pillua saamattomat ätmit ovat sopivia työntekoon. Meillä ytmeillä ei ole aikaa moiseen jonninjoutavuuteen, kun pitää tyydyttää puutteessa elävien naisten seksuaalisia tarpeita.
Mene sinä vaan töihin niin toivoryynänen hekumoi sillä aikaa vaimosi kanssa.
P.S.
Muista ilmoittaa ennalta kotiintuloaikasi tai muuten joudut ulkoruokintaan. - Anonyymi
Naisen saa kun tekee rikoksia ja on jännämies.
- Anonyymi
jännä nainen eli jenna tekee rikoksia aina häneltä saa seksiä aina kun huvittaa pimppiaä kahdella sentilläkin.
- Anonyymi
Minun mielestäni on hauska näyttelijä tämä tyttö Ellen Jokikunnas, on ollut tietokonepeleissä, on kaunis etuhiusten leikkaius :D
- Anonyymi
Kannattaa aina kysyä toimitusjohtajalta sitä miksi hän on kykenemätön hoitamaan yhtiötä jos pitää pyytää valtioltakin jo tukia kuin kelalta konsanaan, kun toimitusjohtajan osaaminen ei riitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124