Olen menossa tuttavan hautajaisiin. Olemmen tunteneet pitkään, mutta ei kovin läheisesti. Hautajaisiin haluan kuitenkin mennä, kunnioittavana eleenä häntä ja hänen perhettään kohtaan. Menen ainoastaan kirkkoon, muistotilaisuus on lähimmille. Hänellä on muistotili, jolle talletan rahaa. Vienkö myös kukkia? Vai adressin vai minkä? Vievätkö kaikki ylipäänsä kukkia, jos on isot hautajaiset?
Hautajaiset Pohjanmaalla, mikäli se asiaan vaikuttaa (alueellisia eroja?).
En ole elämäni aikana käynyt kuin lähisukulaiseni hautajaisissa, joten mietityttää, että miten toimia, jotta en käyttäydy kuin moukka.
Tuttavan hautajaisiin kukkia?
hautajaisvieras
2
206
Vastaukset
- poikuju
Mikä ihmeen muistotili??? Mikä sen tarkoitus on?
- 222168
Kai ne on keksineet senkin ettei omaisten tartte hautajaisia maksaa. Sama kuin häätili, vieraat maksaa häät. Rahaa rahaa joka paikkaan, kohta et voi päivääkään sano ettetkö joudu siitä maksamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615