Onko ne hyryläiset jo paljo suokultaa keränny?
Lakka / hilla
17
185
Vastaukset
- JoutenSuolla
Tänään kävin muutamilla soilla katselemassa. Sankollinenhan tuolta irtosi sitä lajia -lakkaa siis!
- Suollajouten
... niin unohdin mainita, että veti 0,5 l
- huonojalakanen
On niitä van pittää kävellä
ens viikolla vasta kypsiä. lakkaa on paljon. mitä märempisuo sen parein.
- Oravivaaran_soilta
Pikkasen oli kypsiä ja suurin osa suppuja! Mutta sankollinen lähti kuitenkin!
- laiskansujakka
On niitä kun vain kehtaa kävellä.
- ArktisetAromit
Olipa kuuma reissu, mutta Luvankylän suot pitivät lupauksensa; lakkaa tuli sankko per poimija ja vielä jäi kasvamaankin muutama sankko!
- iloinenolen
Onnea niin sitä pitää ja kunto kohoo
- ostopoikottiin
taikut vettää raakana varsien kanssa. kuvat tallessa
- ArkisetAromit
Juuri nostettiin sankot autoon, Oravivaaran soille on tarkoitus mennä, siellä on lakkaa!
- JariKansas
Taikut ja itäpuolen poimivat poimivat jo mustikkaakin haravilla ja poimureilla. Kukaan ei vielä julkisesti ilmoittanut aloittavansa mustikan oston, mutta kai ulkomaisen työvoiman kutsujille on ne pakko ostaa.
Olen huomannut, että muutkin vieraspoimijat poimivat hilloja raakana, mutta kai ne
käy teollisuuden raaka-aineeksi. - Ostaako
Paljonko saa poimija kilolta, jos myy välittäjälle?
- ArkisetAromit
Teerisuot oli täynnä lakkaa -ei ole enään. Huomenna mennään myymään Ämmänsaareen muutamia kymmeni kiloja
- ArkisetAromit
EI joutanna ämmään! Saatiin vinkki, että Honkavaaran tien lähettyvillä on lakkaa älyttömästi. Sinne!
- Muuraimet
Hilla on naisen nimi ja kaunis nimi onkin, siinä ei ole v-kirjaimella alkavaa lisäystä.
- syönmoasta
alle soan litran jäe karvan verran
- ArkisetAromit
Toistasataa kilo tuli kaikkiaan. Nyt makoillaan pankolla ja ootellaan puolukan kypsymistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349