Muistan, että tässä pelissä sai ensimmäisen maailman kentän numero 4 pelattuaan valkoisen sienitalon, jos keräsi kentästä kaikki kolikot ja muut tavarat ja sama juttu kun pelasi toisen maailman kentän numero 2. Nämä sienitalot tai ainakin itse niistä käytin tätä nimitystä olivat siis sellaisia paikkoja, joista Mario sai apuvälineitä kuten sieniä, joilla suureni, ja näistä valkoisista saadut tavarat olivat sitten erikoisempia tavaroita. Mutta oliko jokaisessa maailmassa tällainen samanlainen juttu, että jos jostakin kentästä keräsi kaikki kolikot ja tavarat, niin sitten ilmestyi tällainen valkoinen sienitalo? Kysyisin myös, että mikä oli sääntö sille, että ilmestyi sellainen valkoinen liikkuva neliö, jossa oli korttipakan pataa muistuttava kuvio ja sen keskellä N-kirjain? Näissähän oli tarkoituksena löytää pareja korteille. Jos esimerkiksi löysi parin, ja kortissa oli sienen kuva, sen sienen sai itselleen.
Super Mario Bros 3 - valkoinen sienitalo
heksari
0
345
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408