Laihtunut, mutta mahaa riittää, kuinka eteenpäin?

makkuramaha

Moikka, selätettyäni tunnesyömisen olen saanut vihdoin laihdutettua itseni normaalipainoon. Pituutta on 166 cm ja lähtöpaino oli 68 kg, mikä nyt on 61 kg. OIen ihan ihmeissäni, että onnistuin laihtumaan näinkin kivuttomasti. Ilmeisesti se tunnesyöminen kuitenkin toi niitä kaloreita niin helkutisti. Mutta niin, hidasta vauhtia olen pudotellut painoa, puolisen vuotta tuohon meni. Mutta se kannatti, nyt ne kilot eivät ole tulleet takaisin, niin kuin aina ennen laihduttaessa. Olen vain syönyt terveellisesti, proteiinipainotteisesti. Mutta se asia, olen omenavartaloinen eli hoikat jalat ja takamus, mutta rinnat taas isommat, samoin vyötärönympärys. Kyllä ottaisin niin mieluummin vaikka sen päärynävartalon, vaikka usein kyllä yritän ajatella, että minulla on toimiva kroppa, johon pitäisi olla tyytyväinen. Jalkoihin ja takamukseen olen tosin saanut massaa jonkin verran salilla. Mutta kun tuota vatsaa katsoo, niin kyllä siinä vaan on edelleen tuota rasvaa paljonkin. Eikä tämä nyt ole mikään harhaluulo tmv, siitä saa kyllä oikein tuhdit makkarat puristettua. Haluan niistä eroon ulkonäkö sekä terveyssyistä. En odota mitään pyykkilauta vatsaa, mutta haluaisin vatsan, jota en häpeile. Itsetunto ei ole ehkä parhaasta päästä kyllä. Mutta niin, tämä on tämä omenavartalon ihanuus, muuten kroppa olisi oikein hyvä, mutta nuo mahamakkarat. Tosin muistan, että joskus kun painoin 56 kg, niin kylläpä se makkara oli siinä silloinkin, tosin pienempänä kyllä. Mutta miten minun pitäisi edetä, painon ei tarvitsisi enää kovinkaan laskea, mutta tuota läskiä pitäisi saada edes vähän pois? Alanko syömään hieman enemmän ja liikkumaan enemmän vai mitä? Tällä hetkellä salilla käyn pari kertaa viikossa ja lenkillä pari kertaa/vko. Enempään en kyllä kerkeä :/

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SugarBabe798

Parhaiten vyötäröllä olevaa rasvaa polttaa säännöllinen, aerobinen liikunta, esim. reipas kävely 30-45 min. 6 päivänä viikossa. Sykkeen täytyy nousta suorituksen aikana. Kokeile intervalli-harjoittelua, jossa välillä hölkkäät pari minuuttia, sitten kävelet viisi minuuttia, sitten taas hölkkäät jne. Ohjeita intervalliin löytyy netistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe